הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

חצי השנה הטובה בתולדות התיירות לישראל, שיא כל הזמנים בכניסות תיירים ביוני ומתחילת השנה
11.7.2017 06:19

בת-שבע כביר

303 אלף תיירים נכנסו ביוני - עליה של 28% לעומת יוני אשתקד ,במחצית הראשונה של 2017 נכנסו 1.74 מיליון תיירים - עליה של 26% בהשוואה למחצית הראשונה בשנה שעברה. ההכנסות למשק הישראלי מתיירות נכנסת: 9.4 מיליארד שקל בחצי שנה!

ארכיון חדשות
החברה הגיאוגרפית: המשימה, טיטאניק. חוויה של פעם בחיים במצולות האוקיינוס יוני 2018

מאת: בת-שבע כביר

רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית וסטיב סימס, בעלים ומנכ"ל של חברת  התיירות  האמריקאית bluefish  הציגו במסיבת עיתונאיםהיום לראשונה מסע צלילה למעמקי האוקיינוס האטלנטי בעקבות הטיטאניק.

במהלך יוני 2018 ייצאו 3 משלחות של 10-12 משתתפים למסע בן שבוע בתוך צוללת בעקבות הספינה הנודעת. החברה הגיאוגרפית חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם bluefish במסגרתו ישווקו המסעות לראשונה גם בישראל.

המשלחת הראשונה תצא בין התאריכים 8-15.6.2018, ,השנייה בין 12-19.6.2018 והשלישית בין 16-23.6.2018. המחיר כ– 105,000$ לאדם.

במהלך המשימה, אשר כוללת ליווי צמוד של אנשי מחקר, המטיילים צפויים לקחת חלק פעיל במשימות המחקר, ללמוד על הטכנולוגיה שמאפשרת את החוויה יוצאת הדופן ואף ליטול חלק במשימה מדעית מרתקת בלב ים.

רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית: "החברה הגיאוגרפית, מובילת תחום הטיולים בישראל במשך למעלה מ-40 שנה, גאה להיות החברה הראשונה המציעה לצאת למסע הנדיר בעקבות הטיטאניק. חברת  bluefish באמצעות העומד בראשה, סטיב סימס, הצליחה לפתח מוצר יוצא דופן ומציעה חוויה בלתי נשכחת גם למי שסבור כי ראה כבר הכל. תיירות השיט היא כיום התחום המתפתח ביותר בעולם התיירות ורעיונות יצירתיים בתחום זה קורמים עור וגידים בכל העולם. יחד עם זאת, מעטות החברות אשר ביכולתן ליישם את הרעיונות היצירתיים ולהביאם לכלל ביצוע. אנו בחברה הגאוגרפית גאים להיות שותפים למיזם המרגש של סטיב סימס ומבטיחים להמשיך ולהציע ללקוחותינו רעיונות בלתי שגרתיים אשר יאפשרו לחוות חוויות יוצאות דופן במלוא עוצמתן."


רקע:
מאה שנים חלפו מאז הפליגה אוניית הפאר טיטאניק אל סופה, והאגדה שלה רק גברה והציתה את דמיוננו יותר. עכשיו יש לקומץ מטיילים הרפתקנים הזדמנות של פעם בחיים, לרדת בצוללת ים עמוק אל קרקעית האוקיינוס האטלנטי ולחזות באונייה הטבועה המפורסמת ביותר בעולם, במקום מנוחתה.

מאז שאותרה בשנת 1985, משלחות מחקר וסיקור רבות ביקרו מעל האנייה הטבועה המפורסמת בתבל, אבל רובן עשו שימוש בסונאר ורובוטים, או צוללות בלתי מאוישות. רק קומץ אנשים, ביקרו במצולות וחזו בה במו עיניהם.

הנוסעים בטיול יצטרפו לצוות מחקר וסיקור, במשימה בת שבוע, שבמהלכה יבצעו צלילה בודדת לטיטאניק. בכל צלילה 4 אנשי צוות (מטיילים) וטייס הצוללת. הירידה אורכת כ-90 דקות, רובן בחשיכה מוחלטת, ולאחר מכן כ-4 שעות של סקירת הכלי השייט, על קרקעית בעומק 3,800 מטר! במהלך הצלילה אנשי הצוות יכולים לראות את חרטום וגשר האנייה באור הזרקורים העוצמתיים של צוללת המחקר, ולמרות שהמשימה מתמקדת במדידות, צילום וסקירת הטיטניק, תהיה גם

הזדמנות להתרשם מבעלי החיים שמאפיינים את מצולות הים כגון דגי מעמקים, לובסטרים עיוורים ועוד. במהלך השבוע המטיילים לוקחים חלק בפעילויות המחקר, משתתפים בהדרכות ותדרוכים, ואם הם רוצים אז גם מסייעים במשימות המחקר באופן פעיל, לאחר הכשרה קצרה.

הצוללת שתשמש את המשלחת היא הצוללת המאוישת היחידה בעולם שמסוגלת להגיע לעומק של כ-4,000 מטרים ושאינה בבעלות ממשלתית של אף מדינה. זוהי גם הצוללת בעלת פתח הצפייה הרחב ביותר מכל צוללות הים העמוק שמגיעות לעומקים כאלה (קוטר 53 ס"מ).

לו"ז המשלחת:
יום 1: סנט ג'ונס, ניו-פאונדלנד
נפגוש את חברי המשלחת על גבי ספינת העזר. צוות הספינה יכיר לנו את כלי השייט ויעבירו לנו את נהלי הבטיחות והחירום בהפלגה באוקיינוס הפתוח. לעת ערב נצא מהנמל אל האוקיינוס האטלנטי.

יום 2: יום הפלגה, בדרך לאתר טביעתה של הטיטאניק.
במהלך ההפלגה יהיה מספיק זמן להכיר את חברי המשלחת, המדענים, טייסי הצוללת וצוות המשימה. נעבור תדרוכים לגבי המשימה ומצגות מאנשי מקצוע ומחקר. מי שירצה יוכל להצטרף לאנשי הצוות בתכנון הצלילות, ללמוד על הפעלת הסונאר, להשתמש במערכת הניווט התת-ימי ולסייע במשימות הכנת הצוללת ועוד.

ימים 3-6: צלילות לאונייה הטבועה RMS Titanic – הטיטאניק!
בכל אחד מהימים הללו (בכפוף למזג האוויר שיאפשר) יבוצעו צלילות אל האונייה באמצעות הצוללת. הצלילות יבוצעו במהלך היום או הלילה, עפ"י תנאי מזג האוויר והחלטת הצוות המפעיל. לפני הצלילה יתבצע תדרוך היכרות מעמיק עם הצלילות, באופן אישי על ידי טייס הצוללת, על מנת להכיר את סביבתה הפנימית של הצוללת, התרגולות השונות, והמעבר בין כלי שייט בים. ייערך תדרוך מפורט לגבי תכנית הצלילה, נהלים שונים, לו"ז ועוד. במהלך ימים אלה כל אחד יבקר בצוללת פעם אחת בלבד, במסגרת הלו"ז שייקבע.
במהלך ימים אלה יתקיימו גם הרצאות והעשרה מפי אנשי המחקר והמדענים, והם יהיו נוכחים ויתרועעו עם כל אנשי המשלחת בצורה בלתי רשמית, יחלקו ידע ועדכונים בנוגע לממצאים ובכלל.

יום 6: פרידה מהטיטאניק
אחרי הצלילה האחרונה שמבוצעת, נעבור חזרה לספינת העזר ובה נפליג חזרה לסנט ג'ונס, נמל המוצא.

יום 7: הפלגה בים, לכיוון נמל הבית
ננצל את ההפלגה חזרה לתדרוכי סיכום עם הצוות, שיחות לא רשמיות על אודות המשלחת וצפייה בחומרים שנאספו, צילומים, וידאו ומידע מהסונאר.

יום 8: פרידה מהספינה ומהצוות.
נסיים את המשלחת וניפרד לשלום מהצוות ומשאר חברי הטיול, עם זכרונות מחוויית חיים בלתי נשכחת.

הערה: שינויים עקב מזג האוויר יכולים לעכב את מועד החזרה של המשלחת, ולכן מומלץ מאוד לאפשר לו"ז גמיש בדרך חזרה, מבחינת הטיסות וגמישות השינוי שלהן, והלו"ז שיש לכם אחרי הטיול (לא לקבוע פגישות חשובות כיומיים אחרי מועד החזרה המתוכנן ארצה).
דרישות סף:
• רצון לתרום להצלחת המשלחת ולקחת חלק פעיל במשימה ככל שיידרש.
• סקרנות ותשוקה לחקר האוקיינוס וקרקעית הים.
• ניסיון קודם במשלחת או הרפתקה מסוג זה באורך של לפחות 3 ימים.
• יכולת לחיות על גבי ספינה בתנאים נוחים אבל לא מפנקים במשך שבוע לפחות.
• יכולת לעבור מספינת האם אל סירות קטנות (זודיאק), גם בים גלי וסוער.
• גיל 18 ומעלה
• יכולת לעבור דרך פתח בקוטר 21 אינצ' (54 ס"מ).
• יכולת לחוש בנוח בסביבת משימה דינמית עם תכניות ולו"ז שעשויים להשתנות לפי הצורך.
• יכולת איזון ושיווי משקל טובים, ויכולת פיסית סבירה (טיפוס על סולם בגובה 2.5 מטרים, נשיאת משקל של כ-10-15 ק"ג וכיו"ב).
עלות ההשתתפות במשלחת (למטרת תמיכה במשימה) היא 105,129 דולר לאדם.

מימין: ניר פדרבוש סטיב סימס בן בסט


 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים