הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

אייר פראנס מרחיבה את הפעילות לניס: תפעיל טיסות ישירות מתל אביב לאורך כל עונת הקיץ
12.12.2017 19:42

בת-שבע כביר

לאור הצלחת הקו בשנה שעברה, החברה מרחיבה את הפעילות בנתיב זה ותאפשר לנוסעים הישראלים ליהנות מחיבור ישיר לעיר הנופש הצרפתית החל מחודש מרץ 2018 ועד לתום עונת הקיץ באוקטובר 2018.

 

חברת סמייל שירותי תיירות נבחרה להפעיל את פרויקט "סיטיפס" של הרשות לפיתוח ירושלים ביחד עם החברה הצרפתית Otipass
27.11.2017 19:18

בת-שבע כביר

חברת סמייל שירותי תיירות, השייכת ללשכה למארגני תיירות נכנסת לישראל, נבחרה ביחד עם חברת Otipass לנהל ולהפעיל את פרויקט כרטיס ההטבות לתיירים של הרשות לפיתוח ירושלים. כרטיס ההטבות יכלול כניסה חינם למבחר אתרי תיירות ונסיעה חופשית בתחבורה הציבורית ברחבי ירושלים.

 

בואינג צופה ביקוש למטוסים חדשים בסך 730 מיליארד דולר במזרח התיכון
17.11.2017 12:03

בת-שבע כביר

בואינג צופה צורך בכ-3,350 מטוסים חדשים ב-20 שנים הקרובות.  העלייה בביקוש נובעת מהקמת שדות תעופה חדשים באזור, מודלים עסקיים יציבים והשקעה מתמשכת בתשתיות
יצרנית המטוסים המובילה, בואינג, מפרסמת תחזית ל-20 שנים הבאות, לפיה שוק התעופה במזרח התיכון יצטרך 3,350 מטוסים חדשים, בעלות כוללת של כ-730 מיליארד דולר.

טיסת החורף הראשונה נחתה באילת
3.11.2017 11:20

בת-שבע כביר

אתמול נחתה בישראל טיסת החורף הראשונה של חברת Wizz Air  (מורשה, פולין) במעמד שר התיירות יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי ונציגת חברת Wizz Air סורינה ראטס.

איבריה הופכת את כל טיסותיה מת"א למדריד לטיסות ארוכות טווח (Longhaul )
21.10.2017 16:24

בת-שבע כביר

במטוסי האיירבוס החדשים מושבים ההופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבים ארגונומטריים נוחים במיוחד במחלקת התיירים. החל בחודש אפריל 2018 תכניס החברה לשימוש בקו מתל אביב את מטוס האיירבוס A330-200 החדיש וכל טיסותיה מישראל יהיו בתצורת טיסות ארוכות טווח (Longhaul). במטוסים החדישים תוצע חוויה קולינרית כמיטב הסגנון הספרדי.

ארכיון חדשות
Bleisure - השילוב בין עסקים ופנאי צובר תאוצה בקרב בני דור המילניום

גיא כהן, מנכ"ל Sabre בישראל: " בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם"

כמה עובדות:

חברות רבות מתאימות את שרותי התיירות להעדפותיהם של העובדים, הצעירים שמניעים את השינויים הללו. סקר שערך לאחרונה אתר Hipmunk מגלה, כי 74 אחוז מבני דור המילניום לנו בדירות נופש, כגון Airbnb, במהלך נסיעות העסקים שלהם, לעומת 38% בלבד בקרב דור האיקס המבוגר יותר. רוח זו השפיעה כמובן גם על Uber, שם ההוצאות בקרב המגזר העיסקי גבוהות מאלה של דירות נופש ושל מוניות. כלכלה שיתופית במיטבה.

פיתוח מדיניות תאגידית אשר תמשוך ותשמר כשרונות:

הנוסעים של ימינו, בני דור המילניום, רוצים הכל על פי דרישה. הציפייה הזו נולדה בעקבות הסיפוק המיידי שהם זוכים לו כמעט בכל היבט אחר של חייהם כצרכנים. עובדים רוצים שהחוויה העסקית שלהם תהיה זהה לזו שהם חווים בחייהם הפרטיים. המשמעות היא, שחברות ואירגונים יצטרכו להתאים את עצמם להרגלי הנסיעות של עובדיהם - הנוסעים.
על פי Sabre אירגונים וחברות יערכו לשינויים המתרחשים בעסקי התיירות. מסביר גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre, בישראל:

"אנחנו יודעים שעל החברות להתארגן בצורה חדשה לנוכח הרגלי דור הבמילניום. אבל צריך גם להזהיר: חברות תיירות שתשתמשנה במידע רלבנטי לרעה, תצגנה תכנים דמויי ספאם וכדומה– תקבלנה גב קר מצד הנוסעים ובעיקר מצד הצעירים בני דור המילניום. יש להשתמש במידע בחוכמה".

1. שילוב בין חופשה ונסיעת עסקים. למעלה מ-80 אחוזים מבני דור המילניום ציינו, שהם מעוניינים בהארכת נסיעת העסקים שלהם במספר ימים, על מנת שיוכלו לראות את העיר שאליה הם נוסעים. הפופולריות של השילוב הזה, בין עסקים ופנאי (Bleisure), צוברת תאוצה. כמו שינויים רבים אחרים, גם שילוב זה עלול לגרום ללא מעט קשיים – אך סוכנויות נסיעות שישכילו לפתור את הקושי הזה, תוכלנה להגביר את שביעות רצון העובדים, ובתוך כך להגדיל את רווחיהן.

2. אנשים שיוצאים לנסיעות עסקים נהנים כיום מגישה חסרת תקדים למידע. הם מודעים לערכן של נקודות הזכות וההטבות שלהם בעת רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מלון או שכירת רכב. לכן, חברות שירותי נסיעות שתשכלנה להתאים לכל נוסע תכנית נסיעה אישית המתחשבת בכל הנתונים הייחודיים לו – תצלחנה.

 כאשר אנשים נמצאים בנסיעות עסקים, הם נוטים להקדיש זמן - אפילו כמה שעות - כדי לאכול במסעדה מקומית או לבקר באתר תיירות. אבל הנוסעים רוצים לחוות את העיר כמו מקומיים, ולא ליפול למלכודות תיירים. לכן, סוכנויות נסיעות שיוכלו לתת מידע רלוונטי לנוסעים הללו, בין אם באמצעות מדיה חברתית או תוכן מבוסס מיקום שכולל מידע על דברים חדשים ומעניינים באיזור שבו הם נמצאים, תענקנה תוספת רבת ערך לכל נסיעה.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים