הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
Bleisure - השילוב בין עסקים ופנאי צובר תאוצה בקרב בני דור המילניום

גיא כהן, מנכ"ל Sabre בישראל: " בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם"

כמה עובדות:

חברות רבות מתאימות את שרותי התיירות להעדפותיהם של העובדים, הצעירים שמניעים את השינויים הללו. סקר שערך לאחרונה אתר Hipmunk מגלה, כי 74 אחוז מבני דור המילניום לנו בדירות נופש, כגון Airbnb, במהלך נסיעות העסקים שלהם, לעומת 38% בלבד בקרב דור האיקס המבוגר יותר. רוח זו השפיעה כמובן גם על Uber, שם ההוצאות בקרב המגזר העיסקי גבוהות מאלה של דירות נופש ושל מוניות. כלכלה שיתופית במיטבה.

פיתוח מדיניות תאגידית אשר תמשוך ותשמר כשרונות:

הנוסעים של ימינו, בני דור המילניום, רוצים הכל על פי דרישה. הציפייה הזו נולדה בעקבות הסיפוק המיידי שהם זוכים לו כמעט בכל היבט אחר של חייהם כצרכנים. עובדים רוצים שהחוויה העסקית שלהם תהיה זהה לזו שהם חווים בחייהם הפרטיים. המשמעות היא, שחברות ואירגונים יצטרכו להתאים את עצמם להרגלי הנסיעות של עובדיהם - הנוסעים.
על פי Sabre אירגונים וחברות יערכו לשינויים המתרחשים בעסקי התיירות. מסביר גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre, בישראל:

"אנחנו יודעים שעל החברות להתארגן בצורה חדשה לנוכח הרגלי דור הבמילניום. אבל צריך גם להזהיר: חברות תיירות שתשתמשנה במידע רלבנטי לרעה, תצגנה תכנים דמויי ספאם וכדומה– תקבלנה גב קר מצד הנוסעים ובעיקר מצד הצעירים בני דור המילניום. יש להשתמש במידע בחוכמה".

1. שילוב בין חופשה ונסיעת עסקים. למעלה מ-80 אחוזים מבני דור המילניום ציינו, שהם מעוניינים בהארכת נסיעת העסקים שלהם במספר ימים, על מנת שיוכלו לראות את העיר שאליה הם נוסעים. הפופולריות של השילוב הזה, בין עסקים ופנאי (Bleisure), צוברת תאוצה. כמו שינויים רבים אחרים, גם שילוב זה עלול לגרום ללא מעט קשיים – אך סוכנויות נסיעות שישכילו לפתור את הקושי הזה, תוכלנה להגביר את שביעות רצון העובדים, ובתוך כך להגדיל את רווחיהן.

2. אנשים שיוצאים לנסיעות עסקים נהנים כיום מגישה חסרת תקדים למידע. הם מודעים לערכן של נקודות הזכות וההטבות שלהם בעת רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מלון או שכירת רכב. לכן, חברות שירותי נסיעות שתשכלנה להתאים לכל נוסע תכנית נסיעה אישית המתחשבת בכל הנתונים הייחודיים לו – תצלחנה.

 כאשר אנשים נמצאים בנסיעות עסקים, הם נוטים להקדיש זמן - אפילו כמה שעות - כדי לאכול במסעדה מקומית או לבקר באתר תיירות. אבל הנוסעים רוצים לחוות את העיר כמו מקומיים, ולא ליפול למלכודות תיירים. לכן, סוכנויות נסיעות שיוכלו לתת מידע רלוונטי לנוסעים הללו, בין אם באמצעות מדיה חברתית או תוכן מבוסס מיקום שכולל מידע על דברים חדשים ומעניינים באיזור שבו הם נמצאים, תענקנה תוספת רבת ערך לכל נסיעה.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים