24 שעות בריץ קרלטון הרצליה: נופש יוקרתי באווירה בינלאומית מול הים



מאת: בת-שבע כביר



להמשך הכתבה

2.4 מיליון תיירים נכנסו לישראל מתחיל השנה - עליה של כ-17% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
11.8.2018 17:21

בת-שבע כביר

סה"כ ההכנסות מתיירות בחודש יולי נאמדות בכ-436 מיליון דולר.
שר התיירות יריב לוין: ״אנו עדים חודש אחר חודש להישגים חדשים ושיאים במספרי התיירים הנכנסים לישראל, ואני שמח שגם בחודש האחרון נרשמה עלייה מרשימה בכניסות תיירים. פעולות השיווק והמהלכים החדשניים שאנו מבצעים, יחד עם עידוד חברות התעופה וההשקעה בתשתיות, כל אלו מוכיחים עצמם כל חודש מחדש, כאשר ענף התיירות ממשיך להיות גורם משמעותי משפיע על המשק ותורם תרומה בלתי רגילה לתעסוקה ולכלכלה הישראלית".

עתידות: בשנת 2019 יהיה חורף אירופאי חם באילת
11.8.2018 16:26

בת-שבע כביר

Wizz Air  בשיתוף משרד התיירות משיקים עוד שני קווי טיסות חורף חדשים מבודפשט ומסופיה לאילת.
שר התיירות יריב לוין: ״אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק אף יותר את פעילותה בישאל. החזרנו את אילת למפת התיירות העולמית, כשבעונת החורף הקרובה צפויים להיות כ-60 טיסות שבועיות מעשרות יעדים ברחבי אירופה. הקווים יביאו לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל, ויצטרפו למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל״.

בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעלת טיסות ישירות מלונדון לפיטסבורג, פנסילבניה
4.8.2018 17:12

בת-שבע כביר

פיטסבורג, "העיר הידידות ביותר באמריקה", הופכת בשנים האחרונות ליעד פופולארי מאד עם מגוון אטרקציות, מוזיאונים וסצנת אוכל משגשגת. חברת התעופה בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעיל קו טיסה ישיר בין בריטניה לבין העיר פיטסבורג, פנסילבניה. החל מה-2 באפריל, 2019, תפעיל בריטיש איירווייס 4 טיסות שבועיות מנמל התעופה הית'רו, שבלונדון, במטוס הבואינג 787-8 דרימליינר החדש, שבו שלוש מחלקות נוסעים.חברת התעופה בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעיל קו טיסה ישיר בין בריטניה לבין העיר פיטסבורג, פנסילבניה. החל מה-2 באפריל, 2019, תפעיל בריטיש איירווייס 4 טיסות שבועיות מנמל התעופה הית'רו, שבלונדון, במטוס הבואינג 787-8 דרימליינר החדש, שבו שלוש מחלקות נוסעים.

 

שינויים ארגוניים באייר פראנס KLM בישראל
4.8.2018 16:57

בת-שבע כביר

לאחר 3 שנים שבהן הובילה את הקבוצה, מסיימת ג'ניפר מאזט המנהלת הארצית של קבוצת אייר פראנס KLM את תפקידה בישראל ותמונה למנהלת המכירות הבכירה של השוק הצרפתי. הקבוצה מנצלת את ההזדמנות של מהלך זה לארגון מחדש של המטה המקומי, ובמקומה ימונה לתפקיד אלון נטע, שינהל את הפעילות המסחרית של הקבוצה בישראל ויובילה החל מה-1 בספטמבר, 2018.

קבוצת חברות התעופה אייר פראנסKLM מעמיקה את קשריה במזרח הרחוק באמצעות הסכמים חדשים עם צ'יינה סאות'רן איירליינס, שיאמן איירליינס ו-צ'יינה איסטרן איירליינס
28.7.2018 17:15

בת-שבע כביר

קבוצת חברות התעופה אייר פראנסKLM  הודיעה החודש (יולי 2018) על חתימת שני הסכמי שיתוף פעולה חדשים, אשר ירחיבו את נוכחותה במזרח הרחוק.

ארכיון חדשות
Bleisure - השילוב בין עסקים ופנאי צובר תאוצה בקרב בני דור המילניום

גיא כהן, מנכ"ל Sabre בישראל: " בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם"

כמה עובדות:

חברות רבות מתאימות את שרותי התיירות להעדפותיהם של העובדים, הצעירים שמניעים את השינויים הללו. סקר שערך לאחרונה אתר Hipmunk מגלה, כי 74 אחוז מבני דור המילניום לנו בדירות נופש, כגון Airbnb, במהלך נסיעות העסקים שלהם, לעומת 38% בלבד בקרב דור האיקס המבוגר יותר. רוח זו השפיעה כמובן גם על Uber, שם ההוצאות בקרב המגזר העיסקי גבוהות מאלה של דירות נופש ושל מוניות. כלכלה שיתופית במיטבה.

פיתוח מדיניות תאגידית אשר תמשוך ותשמר כשרונות:

הנוסעים של ימינו, בני דור המילניום, רוצים הכל על פי דרישה. הציפייה הזו נולדה בעקבות הסיפוק המיידי שהם זוכים לו כמעט בכל היבט אחר של חייהם כצרכנים. עובדים רוצים שהחוויה העסקית שלהם תהיה זהה לזו שהם חווים בחייהם הפרטיים. המשמעות היא, שחברות ואירגונים יצטרכו להתאים את עצמם להרגלי הנסיעות של עובדיהם - הנוסעים.
על פי Sabre אירגונים וחברות יערכו לשינויים המתרחשים בעסקי התיירות. מסביר גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre, בישראל:

"אנחנו יודעים שעל החברות להתארגן בצורה חדשה לנוכח הרגלי דור הבמילניום. אבל צריך גם להזהיר: חברות תיירות שתשתמשנה במידע רלבנטי לרעה, תצגנה תכנים דמויי ספאם וכדומה– תקבלנה גב קר מצד הנוסעים ובעיקר מצד הצעירים בני דור המילניום. יש להשתמש במידע בחוכמה".

1. שילוב בין חופשה ונסיעת עסקים. למעלה מ-80 אחוזים מבני דור המילניום ציינו, שהם מעוניינים בהארכת נסיעת העסקים שלהם במספר ימים, על מנת שיוכלו לראות את העיר שאליה הם נוסעים. הפופולריות של השילוב הזה, בין עסקים ופנאי (Bleisure), צוברת תאוצה. כמו שינויים רבים אחרים, גם שילוב זה עלול לגרום ללא מעט קשיים – אך סוכנויות נסיעות שישכילו לפתור את הקושי הזה, תוכלנה להגביר את שביעות רצון העובדים, ובתוך כך להגדיל את רווחיהן.

2. אנשים שיוצאים לנסיעות עסקים נהנים כיום מגישה חסרת תקדים למידע. הם מודעים לערכן של נקודות הזכות וההטבות שלהם בעת רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מלון או שכירת רכב. לכן, חברות שירותי נסיעות שתשכלנה להתאים לכל נוסע תכנית נסיעה אישית המתחשבת בכל הנתונים הייחודיים לו – תצלחנה.

 כאשר אנשים נמצאים בנסיעות עסקים, הם נוטים להקדיש זמן - אפילו כמה שעות - כדי לאכול במסעדה מקומית או לבקר באתר תיירות. אבל הנוסעים רוצים לחוות את העיר כמו מקומיים, ולא ליפול למלכודות תיירים. לכן, סוכנויות נסיעות שיוכלו לתת מידע רלוונטי לנוסעים הללו, בין אם באמצעות מדיה חברתית או תוכן מבוסס מיקום שכולל מידע על דברים חדשים ומעניינים באיזור שבו הם נמצאים, תענקנה תוספת רבת ערך לכל נסיעה.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים