הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

איבריה הופכת את כל טיסותיה מת"א למדריד לטיסות ארוכות טווח (Longhaul )
21.10.2017 08:20

בת-שבע כביר

במטוסי האיירבוס החדשים מושבים ההופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבים ארגונומטריים נוחים במיוחד במחלקת התיירים. החל בחודש אפריל 2018 תכניס החברה לשימוש בקו מתל אביב את מטוס האיירבוס A330-200 החדיש וכל טיסותיה מישראל יהיו בתצורת טיסות ארוכות טווח (Longhaul). במטוסים החדישים תוצע חוויה קולינרית כמיטב הסגנון הספרדי.

בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה צבירת נקודות Avios כפולה בכל הטיסות ובכל המחלקות
21.10.2017 08:05

בת=שבע כביר

מבצע מיוחד לאחרי החגים בבריטיש איירווייס: בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה צבירת נקודות Avios כפולה בכל הטיסות ובכל המחלקות.לרגל המבצע הרכיבה בריטיש איירווייס רשימה של 18 יעדים שחובה לבקר בהם בשנת 2018

יונייטד איירליינס היא חברת התעופה של השנה מטעם International Flight Services Association
17.10.2017 19:03

בת-שבע כביר

United Polaris   מחלקת העסקים הבינלאומית של יונייטד זכתה בפרס היוקרתיCompass.
מבול של פרסים ליונייטד איירליינס – החברה זכתה בתואר חברת התעופה של שנת 2017  בטקס פרסי Compass  של התאחדות שירותי הטיסה הבינלאומית, ה-  IFSAוהעניקה ציון לשבח ל- Polaris  מחלקת העסקים של החברה. הפרס שניתן ליונייטד מוקיר את מאמציה של החברה לספק ללקוחותיה חוויה משודרגת להפליא בכל הנוגע לעיצוב, יוקרה ונוחות השינה מהטרקלין ועד הנחיתה, בדגש על חדשנות, יצירתיות ומקוריות.


 

יונייטד פותחת את השנה עם חדשות טובות: פרס והוקרה לגלובספיד, נציגת יונייטד קרגו בישראל
7.10.2017 16:58

בת-שבע כביר

 גלובספיד, נציגת יונייטד קרגו בישראל ממשיכה לקבל הוקרות מיונייטד בעבור הישגיה יוצאי הדופן. כמי שכבר זכתה בעבר בפרס היוקרתי של יונייטד קרגו - "שותף המכירות של השנה", גלובספיד זכתה בשנת 2016 בהוקרה נוספת עבור תרומתה המשמעותית למוצר ה -   TempControl.

בריטיש איירווייס משיקה קו טיסה חדש לסיישל
30.9.2017 15:56

בת-שבע כביר

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להרחיב את רשת יעדי הטיסה שלה, והפעם עם הפתעה מיוחדת לאוהבי יעדים טרופיים. החל מחודש מרץ הקרוב, לקוחות בריטיש איירווייס יוכלו להינות מקו טיסה חדש לאחד מהמקומות החמים והנחשקים ביותר.

ארכיון חדשות
Bleisure - השילוב בין עסקים ופנאי צובר תאוצה בקרב בני דור המילניום

גיא כהן, מנכ"ל Sabre בישראל: " בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם"

כמה עובדות:

חברות רבות מתאימות את שרותי התיירות להעדפותיהם של העובדים, הצעירים שמניעים את השינויים הללו. סקר שערך לאחרונה אתר Hipmunk מגלה, כי 74 אחוז מבני דור המילניום לנו בדירות נופש, כגון Airbnb, במהלך נסיעות העסקים שלהם, לעומת 38% בלבד בקרב דור האיקס המבוגר יותר. רוח זו השפיעה כמובן גם על Uber, שם ההוצאות בקרב המגזר העיסקי גבוהות מאלה של דירות נופש ושל מוניות. כלכלה שיתופית במיטבה.

פיתוח מדיניות תאגידית אשר תמשוך ותשמר כשרונות:

הנוסעים של ימינו, בני דור המילניום, רוצים הכל על פי דרישה. הציפייה הזו נולדה בעקבות הסיפוק המיידי שהם זוכים לו כמעט בכל היבט אחר של חייהם כצרכנים. עובדים רוצים שהחוויה העסקית שלהם תהיה זהה לזו שהם חווים בחייהם הפרטיים. המשמעות היא, שחברות ואירגונים יצטרכו להתאים את עצמם להרגלי הנסיעות של עובדיהם - הנוסעים.
על פי Sabre אירגונים וחברות יערכו לשינויים המתרחשים בעסקי התיירות. מסביר גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre, בישראל:

"אנחנו יודעים שעל החברות להתארגן בצורה חדשה לנוכח הרגלי דור הבמילניום. אבל צריך גם להזהיר: חברות תיירות שתשתמשנה במידע רלבנטי לרעה, תצגנה תכנים דמויי ספאם וכדומה– תקבלנה גב קר מצד הנוסעים ובעיקר מצד הצעירים בני דור המילניום. יש להשתמש במידע בחוכמה".

1. שילוב בין חופשה ונסיעת עסקים. למעלה מ-80 אחוזים מבני דור המילניום ציינו, שהם מעוניינים בהארכת נסיעת העסקים שלהם במספר ימים, על מנת שיוכלו לראות את העיר שאליה הם נוסעים. הפופולריות של השילוב הזה, בין עסקים ופנאי (Bleisure), צוברת תאוצה. כמו שינויים רבים אחרים, גם שילוב זה עלול לגרום ללא מעט קשיים – אך סוכנויות נסיעות שישכילו לפתור את הקושי הזה, תוכלנה להגביר את שביעות רצון העובדים, ובתוך כך להגדיל את רווחיהן.

2. אנשים שיוצאים לנסיעות עסקים נהנים כיום מגישה חסרת תקדים למידע. הם מודעים לערכן של נקודות הזכות וההטבות שלהם בעת רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מלון או שכירת רכב. לכן, חברות שירותי נסיעות שתשכלנה להתאים לכל נוסע תכנית נסיעה אישית המתחשבת בכל הנתונים הייחודיים לו – תצלחנה.

 כאשר אנשים נמצאים בנסיעות עסקים, הם נוטים להקדיש זמן - אפילו כמה שעות - כדי לאכול במסעדה מקומית או לבקר באתר תיירות. אבל הנוסעים רוצים לחוות את העיר כמו מקומיים, ולא ליפול למלכודות תיירים. לכן, סוכנויות נסיעות שיוכלו לתת מידע רלוונטי לנוסעים הללו, בין אם באמצעות מדיה חברתית או תוכן מבוסס מיקום שכולל מידע על דברים חדשים ומעניינים באיזור שבו הם נמצאים, תענקנה תוספת רבת ערך לכל נסיעה.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים