24 שעות בריץ קרלטון הרצליה: נופש יוקרתי באווירה בינלאומית מול הים



מאת: בת-שבע כביר



להמשך הכתבה

בריטיש איירווייס מברכת את המשפחה המלכותית על הולדת התינוק
23.4.2018 19:52

בת-שבע כביר

חברת התעופה הלאומית של בריטניה, בריטיש איירווייס, חוגגת את הולדת התינוק המלכותי. לכבוד הולדתו של התינוק השלישי לבית המלוכה הבריטי, חברת התעופה ביריטיש איירווייס הציבה בטרמינל 5 שבנמל  הבית שלה, הית'רו העתק מיוחד של המסגרת המלכותית, המוצבת באופן מסורתי בחצר הארמון בקינגהאם, בכל פעם שנולד תינוק למשפחה המלכותית.

חברת התעופה אמריקן אירליינס הזמינה 47 מטוסי בואינג 787 דרימליינר
14.4.2018 17:51

בת-שבע כביר

חברת התעופה הגדולה בעולם תכפיל את מספר מטוסי הדרימליינר בצי שלה, עם הזמנה של 47 מטוסים מדגם זה, עם אופציה ל-28 נוספים. ההסכם בשווי 12 מיליארד דולר כולל מטוסי דרימליינר מדגמים 787-8 ו-787-9.
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, יחד עם חברת התעופה הגדולה בעולם אמריקן איירליינס, הודיעו כי האחרונה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה עבור 47 מטוסי בואינג 787 ואופציה ל-28 נוספים. ההסכם עבור 47 המטוסים מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן אירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי בואינג דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי.

בריטיש איירווייס מגדילה את היצע המושבים בקו לישראל בכ-20% בעונת הקיץ ומשיקה קו חדש ל"ארץ הקיץ הנצחי" - איי סיישל
31.3.2018 18:30

בת-שבע כביר

בריטיש תפעיל 19 טיסות שבועיות בקו שבין תל אביב ללונדון, לעומת 14 טיסות בעונת החורף.  החברה תפעיל 14 טיסות שבועיות במטוס הבואינג 777 רחב הגוף שבו 4 מחלקות שירות. בריטיש איירווייס הרחיבה את רשת יעדי הטיסה בשנתיים האחרונות והוסיפה 38 קווי טיסה ליעדים חדשים ברחבי העולם.

 

אל על עותרת לבג"ץ כנגד האישור לאפשר לחברות תעופה זרות לטוס לישראל במסלול מקוצר
28.3.2018 19:22

בת-שבע כביר

אל על עותרת לבג"ץ כנגד האישור לאפשר לחברות תעופה זרות לטוס לישראל במסלול מקוצר, כל עוד לא יותר הדבר גם לחברות תעופה ישראליות ודורשת הבטחת עידוד תחרות בריאה והוגנת ושוויון הזדמנויות בין חברות התעופה הישראליות לבין חברות התעופה הזרות על בסיס תחרותי.

מטוס הבואינג 787-10 דרימליינר הראשון נמסר לסינגפור איירליינס
28.3.2018 19:00

בת-שבע כביר

חברת התעופה סינגפור איירליינס תהיה הראשונה בעולם להפעיל את הדגם החדש ביותר של מטוס הבואינג 787-10 הדרימליינר והיחידה להפעיל את כל שלושת דגמי הדרימליינר בצי המטוסים שלה.
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, וסינגפור איירליינס, חברת התעופה הלאומית של סינגפור חגגו את מסירתו של מטוס ה-787-10 הראשון של בואינג - החדש והגדול ביותר במשפחת מטוסי הדרימליינר של בואינג. מטוס הדרימליינר 787-10 צפוי להגדיר תקן עולמי חדש לחיסכון וליעילות בדלק.

ארכיון חדשות
Bleisure - השילוב בין עסקים ופנאי צובר תאוצה בקרב בני דור המילניום

גיא כהן, מנכ"ל Sabre בישראל: " בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם"

כמה עובדות:

חברות רבות מתאימות את שרותי התיירות להעדפותיהם של העובדים, הצעירים שמניעים את השינויים הללו. סקר שערך לאחרונה אתר Hipmunk מגלה, כי 74 אחוז מבני דור המילניום לנו בדירות נופש, כגון Airbnb, במהלך נסיעות העסקים שלהם, לעומת 38% בלבד בקרב דור האיקס המבוגר יותר. רוח זו השפיעה כמובן גם על Uber, שם ההוצאות בקרב המגזר העיסקי גבוהות מאלה של דירות נופש ושל מוניות. כלכלה שיתופית במיטבה.

פיתוח מדיניות תאגידית אשר תמשוך ותשמר כשרונות:

הנוסעים של ימינו, בני דור המילניום, רוצים הכל על פי דרישה. הציפייה הזו נולדה בעקבות הסיפוק המיידי שהם זוכים לו כמעט בכל היבט אחר של חייהם כצרכנים. עובדים רוצים שהחוויה העסקית שלהם תהיה זהה לזו שהם חווים בחייהם הפרטיים. המשמעות היא, שחברות ואירגונים יצטרכו להתאים את עצמם להרגלי הנסיעות של עובדיהם - הנוסעים.
על פי Sabre אירגונים וחברות יערכו לשינויים המתרחשים בעסקי התיירות. מסביר גיא כהן, מנכ"ל חברת Sabre, בישראל:

"אנחנו יודעים שעל החברות להתארגן בצורה חדשה לנוכח הרגלי דור הבמילניום. אבל צריך גם להזהיר: חברות תיירות שתשתמשנה במידע רלבנטי לרעה, תצגנה תכנים דמויי ספאם וכדומה– תקבלנה גב קר מצד הנוסעים ובעיקר מצד הצעירים בני דור המילניום. יש להשתמש במידע בחוכמה".

1. שילוב בין חופשה ונסיעת עסקים. למעלה מ-80 אחוזים מבני דור המילניום ציינו, שהם מעוניינים בהארכת נסיעת העסקים שלהם במספר ימים, על מנת שיוכלו לראות את העיר שאליה הם נוסעים. הפופולריות של השילוב הזה, בין עסקים ופנאי (Bleisure), צוברת תאוצה. כמו שינויים רבים אחרים, גם שילוב זה עלול לגרום ללא מעט קשיים – אך סוכנויות נסיעות שישכילו לפתור את הקושי הזה, תוכלנה להגביר את שביעות רצון העובדים, ובתוך כך להגדיל את רווחיהן.

2. אנשים שיוצאים לנסיעות עסקים נהנים כיום מגישה חסרת תקדים למידע. הם מודעים לערכן של נקודות הזכות וההטבות שלהם בעת רכישת כרטיסי טיסה, הזמנת מלון או שכירת רכב. לכן, חברות שירותי נסיעות שתשכלנה להתאים לכל נוסע תכנית נסיעה אישית המתחשבת בכל הנתונים הייחודיים לו – תצלחנה.

 כאשר אנשים נמצאים בנסיעות עסקים, הם נוטים להקדיש זמן - אפילו כמה שעות - כדי לאכול במסעדה מקומית או לבקר באתר תיירות. אבל הנוסעים רוצים לחוות את העיר כמו מקומיים, ולא ליפול למלכודות תיירים. לכן, סוכנויות נסיעות שיוכלו לתת מידע רלוונטי לנוסעים הללו, בין אם באמצעות מדיה חברתית או תוכן מבוסס מיקום שכולל מידע על דברים חדשים ומעניינים באיזור שבו הם נמצאים, תענקנה תוספת רבת ערך לכל נסיעה.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים