הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
בריטיש איירווייס: חווית הטיסה המשודרגת עוברת גם דרך תפריט השף

השף הראשי של בריטיש איירווייס מארק טזיולי הגיע לאחרונה לביקור בזק בישראל והעביר סדנת בישול שכללה טעימות שמימיות מהתפריט

מאת: בת-שבע כביר

חלוקת מגשי האוכל בטיסה מהווה לרובנו חלק  לא מבוטל מחוויית הטיסה . זו גם הסיבה שרוב חברות התעופה, ובמיוחד חברת התעופה בריטיש איירוויס משקיעות בטכנולוגיה, פיתוח ומחקר, וידע מכל העולם, במטרה לתת מענה הולם לצד הגסטרונומי בטיסות, ובמיוחד לארוחות הקייטרינג המוגשות במחלקות היוקרה.

לאחרונה הגיע לישראל לביקור בזק בן 24 שעות השף הראשי של בריטיש איירווייס, מארק טזיולי,  שעובד כבר 27 שנים בחברת התעופה .  במהלך הביקור הגיע טזיולי  לבית הספר בישולים בתל אביב ושם זכינו לסדנת בישול מהירה בניצוחו, שלוותה בצוות הטבחים של חברת ISS In-Flight Catering ,שהיא ספקית המזון המקומית של בריטיש איירווייס בישראל.
מארק טזיולי, מגיש 30 מיליון ארוחות בשנה לנוסעי חברת התעופה בריטיש איירווייס ברחבי העולם, מארק ציין בריאיון לפורטל התיירות היוקרתית New Horizons : "במשרד הראשי בלונדון מועסקים 6 שפים ובכל אחד מ-70 המטבחים של בריטיש איירווייס  ברחבי העולם מועסק  שף מקומי, ובלונדון שהיא הבסיס מועסקים כ-1000 עובדים בכל התחומים במטבח.
עוד הוסיף טזיולי: " אנחנו משקיעים זמן רב בחיפוש מרכיבי מזון  ומוצרים  שיתאימו לכל אחד מקווי הטיסה שלנו ברחבי העולם. בנוסף לכך, אנחנו מטיסים שפים מכל העולם ללונדון כדי שיסייעו לשפים שלנו ובמקביל,  השפים שלנו טסים למדינות אחרות כדי  ללמוד על מטבחים אחרים".  
על הבעייתיות והמורכבות בהכנת תפריט לטיסות, אמר טזיולי:  "רוב האנשים מאבדים 30% מחוש הטעם בטיסה , בין השאר בגלל הלחות. לכן אנחנו עובדים עם חברה  מדעית שדואגת לפיתוח הטעם של האוכל, למשל באמצעות שימוש בתבלינים ועשבי תיבול  רבים".
"אנחנו מבשלים את האוכל קרוב ל-3 שעות לפני שעת הטיסה, לאחר קירור עמוק מקררים אותו  בטמפרטורה של 5 מעלות. טמפרטורת האוכל מבוקרת ומדודה כל הזמן על מנת לשמור על טריותה".
עוד הסביר טזיולי: " כיום קיימת מודעות לאוכל צמחוני ולאוכל ללא גלוטן, עם גידול של 10%  בביקושים לכך, ולכן  אנחנו עוברים למטבחים מגוונים שמתמחים באוכל זה.  בנוסף לכך, ציין טזיולי שכיום אנשים רוצים לדעת מה המרכיבים שבתפריט הארוחה בטיסה, ובתאם לכך אף מזמינים מראש את התפריט.

צ'יקן טיקן, שמפניה ולקינוח עוגת סברינה

טזיולי ציין כי חברת בריטיש איירווייס משנה את התפריט אחת לחודש וכי המנה המועדפת  בבריטיש איירווייס היא המנה ההודית "צי'קן טיקן" והיין המועדף היא השמפניה.

במהלך מסיבת העיתונאים  ציינה  יעל קטן , המנהלת המסחרית של חברת בריטיש בישראל "ישראל נחשבת יעד אסטרטגי עבור בריטיש איירווייס , שנמצאת בשוק כבר משנות השלושים.  בקיץ הקרוב נגדיל  את ההיצע שלנו  ב-50 אחוז באמצעות טיסה נוספת שלישית יומית  ובאמצעות מטוסים גדולים יותר. בנוסף לכך, השדרוג בבריטיש איירווייס מתבטא גם במוצרים ובשירותים שאנחנו נותנים בכל המחלקות , ולא רק במחלקות היוקרה. כך למשל, במחלקת התיירים אנחנו נותנים מגוון גדול של משקאות אלכוהוליים וקלים ללא תוספת תשלום. בנוסף לכך, בניגוד לחברות אחרות בהן המבחר מוגבל, אצלנו בבריטיש איירוייס קיימת  אפשרות בחירה של 20 מנות,  שאפשר להזמין מראש, ובהן מנות צמחוניות ומאכלי ים  ופירות למיניהם".

במהלך האירוע הוכנו  והוגשו מנות מובחרות , מתוך התפריט של חברת בריטיש איירווייס כמו: סלט  "פריקה"  המורכב מסלט עגבניות, עשבי טיבול, זוקיני במרינדה עם נענע, יוגורט ועלי בזילוקם וכדור לבנה בשמן.  מנות נוספות שצפינו בהכנתן במהלך האירוע ואחר כך התענגנו בטעימות שלהן , היו  שרימפס ברוטב עגבניות חריסה. שיפוד עוף בליים וסומק. ולקינוח עוגת סברינה.

 

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים