הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

איבריה הופכת את כל טיסותיה מת"א למדריד לטיסות ארוכות טווח (Longhaul )
21.10.2017 16:24

בת-שבע כביר

במטוסי האיירבוס החדשים מושבים ההופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבים ארגונומטריים נוחים במיוחד במחלקת התיירים. החל בחודש אפריל 2018 תכניס החברה לשימוש בקו מתל אביב את מטוס האיירבוס A330-200 החדיש וכל טיסותיה מישראל יהיו בתצורת טיסות ארוכות טווח (Longhaul). במטוסים החדישים תוצע חוויה קולינרית כמיטב הסגנון הספרדי.

בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה צבירת נקודות Avios כפולה בכל הטיסות ובכל המחלקות
21.10.2017 08:05

בת=שבע כביר

מבצע מיוחד לאחרי החגים בבריטיש איירווייס: בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה צבירת נקודות Avios כפולה בכל הטיסות ובכל המחלקות.לרגל המבצע הרכיבה בריטיש איירווייס רשימה של 18 יעדים שחובה לבקר בהם בשנת 2018

יונייטד איירליינס היא חברת התעופה של השנה מטעם International Flight Services Association
17.10.2017 19:03

בת-שבע כביר

United Polaris   מחלקת העסקים הבינלאומית של יונייטד זכתה בפרס היוקרתיCompass.
מבול של פרסים ליונייטד איירליינס – החברה זכתה בתואר חברת התעופה של שנת 2017  בטקס פרסי Compass  של התאחדות שירותי הטיסה הבינלאומית, ה-  IFSAוהעניקה ציון לשבח ל- Polaris  מחלקת העסקים של החברה. הפרס שניתן ליונייטד מוקיר את מאמציה של החברה לספק ללקוחותיה חוויה משודרגת להפליא בכל הנוגע לעיצוב, יוקרה ונוחות השינה מהטרקלין ועד הנחיתה, בדגש על חדשנות, יצירתיות ומקוריות.


 

יונייטד פותחת את השנה עם חדשות טובות: פרס והוקרה לגלובספיד, נציגת יונייטד קרגו בישראל
7.10.2017 16:58

בת-שבע כביר

 גלובספיד, נציגת יונייטד קרגו בישראל ממשיכה לקבל הוקרות מיונייטד בעבור הישגיה יוצאי הדופן. כמי שכבר זכתה בעבר בפרס היוקרתי של יונייטד קרגו - "שותף המכירות של השנה", גלובספיד זכתה בשנת 2016 בהוקרה נוספת עבור תרומתה המשמעותית למוצר ה -   TempControl.

בריטיש איירווייס משיקה קו טיסה חדש לסיישל
30.9.2017 15:56

בת-שבע כביר

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להרחיב את רשת יעדי הטיסה שלה, והפעם עם הפתעה מיוחדת לאוהבי יעדים טרופיים. החל מחודש מרץ הקרוב, לקוחות בריטיש איירווייס יוכלו להינות מקו טיסה חדש לאחד מהמקומות החמים והנחשקים ביותר.

ארכיון חדשות
ענת סטריק - דהאן סמנכ"ל השיווק והמסחר של רשת מלונות טמרס: "בזכות תיירות הפנים שרדנו את התקופה הקשה במהלך מבצע צוק איתן"

 

זו העת לפעול להגברת השווק בחו"ל ,שיפור התשתיות בים המלח, נתניה ובאזורים נוספים בארץ וטיפול במחסור בידיים עובדות  במקצועות שונים תחום המלונאות

מאת: בת-שבע כביר

הטלטלה שחוותה הכלכלה הישראלית בעקבות מבצע צוק איתן, בלטה במיוחד בענף התיירות ואותותיה עדיין ניכרים בשטח.
בריאיון מיוחד לפורטל התיירות היוקרתית NEW HORIZONS תיארה  ענת סטריק- דהאן , סמנכ"ל השיווק והמסחר של רשת מלונות טמרס, את אופן התמודדות הרשת בעתות משבר שפקדו את  ענף התיירות בעבר ובהווה והתייחסה להשלכות העתידיות.

לדברי ענת סטריק -דהאן, "השפעתו של מבצע צוק איתן ושל האירועים האחרונים תורגש גם ברבעון הראשון של שנת  2015 , זאת בשל ביטולי הזמנות על ידי קבוצות ובודדים מחו"ל , כמו גם הירידה  בתיירות העסקית".
ענת מציינת כי מבין מלונות הרשת, המלון שספג את הפגיעה הקשה ביותר בקיץ הוא מלון "ווסט אשדוד" מכיוון שאשדוד ספגה את כמות התקיפות הגדולה ביותר במבצע "צוק איתן".   גם שאר מלונות הרשת  נפגעו כמו מלון "דניאל" בהרצליה הנסמך על תיירות נכנסת בעיקר וזאת למרות  הגידול בפלח השוק הצרפתי/יהודי. פגיעה פחותה יותר הורגשה במלון "ווסט ת"א" .בדומה למתחרים בענף, גם רשת טמרס הגבירה את כמות המבצעים ושיתופי הפעולה בקיץ עקב הירידה בביקוש. 
"במלון  בים המלח נרשמו  ביטולים רבים של קבוצות תיירים לחודשים ספטמבר ואוקטובר אך הישראלים לא אכזבו, ועל אף האזעקות הגיעו הקיץ למלונות הרשת בים המלח ובהרצליה, ובנוסף לכך, בהפסקת האש הראשונה הגיעו ישראלים שגילו נחישות למלון ווסט באשדוד כדי להביע סולידריות. "הייתה תקופה קשה  של 50 יום שנראתה כמו נצח", מסכמת ענת.

יחד עם זאת, ועל אף הקשיים שנגרמו עקב המצב הביטחוני, ברשת מלונות טמרס נערכו מיד לטפל בנושאים החשובים. ענת מציינת: "נערכנו לטפל בנושא ההוצאות , לא פיטרנו עובדים, הוצאנו עובדים לחופשות כולל הנהלה. המשאב הכי חשוב בענף התיירות הוא כוח אדם , שמרנו על הגרעין  העיקרי הטוב שיש לנו . עם זאת נערכנו מול ספקים לשנות הסכמים בכדי   להתאים את ההוצאות להכנסות. בכל רע יש גם טוב, הטוב בתקופה כזו הוא בחינת השומנים, אם קיימים וטיפול בהוצאות לאורך זמן.
"חשוב היה לנו לשדר לצוות העובדים כי גם צוות ההנהלה הצטמצם ולא חס על עצמו כך למשל כדי לחסוך בהוצאות הנהלה וכלליות, חסכנו בהוצאות השיווק  בתערוכת WTM בלונדון, היה לנו  חשוב להפגין נוכחות בתערוכה, אך החלטנו שאין הצדקה לשכור דוכן, בשל מחירו הגבוה.
"בתקופת המלחמה אפשרנו לאורחינו  לבטל את הזמנתם  עד הרגע האחרון ואלה שנאלצו לבטל  לא חויבו בתשלום.  חלק מקהל התיירים שלא הגיע בקיץ, ביצע כבר הזמנות לחג הפסח", מוסיפה ענת.

ענת  מסבירה את החשיבות שרשת טמרס מייחסת לדירוגים באתרי האינטרנט השונים והרבים המשקפים בין השאר את שביעות רצון הלקוחות. רשת טמרס מנהלת דיאלוג עם לקוחותיה מעת הגעתם למלון. "כל אורח מקבל אס. אמ. אס או מייל שכולל  שאלון בן 15 שאלות עומק על המלון בהתייחסות למחלקות המלון ולפרמטרים כמו שירות, אדיבות, יעילות בכל אחת המחלקות. אנו עובדים ע"פ טכנולוגיה המאפשרת לנו לקבל משוב תוך כדי שהיית האורח במלון וכך בזמן אמת אנו מטפלים בבקשותיו והערותיו של האורח. מעבר לכך שהלקוח יהיה מרוצה ויחזור אלינו  אני מאמינה בשיווק מפה לאוזן " מציינת  ענת.

בנוגע לדירוג המלונות, רשת מלונות טמרס מחוברת מזה שנתיים לפלטפורמה המשקפת את דירוג כל אחד ממלונותיה בכל אתרי האינטרנט (כ-230 אתרים) ביחס למתחרים בכל אזור ולאורך זמן כך שמגמת שיפור או ירידה בשביעות רצון אורח נחשפים באופן מיידי. אין צורך להמתין לסקרים חודשיים ,היום הגולש קובע את דירוג המלון ולקוחות פוטנציאלים בוחרים את המלון ביחס למיקום, תקציב וכמובן דירוג/ציון וחוות הדעת באתרים.
רשת מלונות טמרס עדיין שוקלת אם להצטרף לשיטת הדירוג.  " יש כמה אתגרים ומשימות שעומדים לנגד עיניהם של  קברניטי המשק ומשרד התיירות. דירוג מסתמך על כך שיש  מודעות ונאמנות של הלקוח", מסבירה ענת, ומוסיפה: "כך למשל קיים קושי ממשי לגייס כוח אדם ועובדים זרים בתחום הניקיון  במיוחד לים המלח ולאילת.  באילת ובים המלח קיימים מלונות ברמה גבוהה מאד אך ללא עובדים מיומנים יהיה קושי לתת שירות ברמת 5 כוכבים. מלון זאת חוויית אירוח שניתנת על ידי צוות העובדים, מלצרים,  שוטפי כלים, עובדי משק בית , טבחים . כדי לתת שירות צריך עובדים . המקצוע שלנו הוא לתת שירות ולארח". קיים  צורך בטיפול בתשתיות באזורים כמו ים המלח ונתניה, וכמובן נדרש שווק שמטפל ראשית בנושא המודעות ליעדים המגוונים שיש לנו להציע.

ענת מסבירה כי לדעתה הסיבה שלא מגיעים מספיק תיירים  לאשדוד, נתניה והרצליה נעוצה בחוסר המודעות של  הקהל הלא יהודי ליעדים אלו. כדי ליצור מודעות ליעד בקרב השוק הלא יהודי, על משרד התיירות והרשות המקומית להשקיע  משאבים  כדי למתג  ולבדל את היעד וליצור מודעות ובידול בדומה למה שקרה לעיר תל אביב" . 
"למדינת ישראל יש מה להציע בכל האזורים בארץ, צריך לבנות את האריזה והתשתית ולמתג את האזורים. לדוגמה מלון ווסט אשדוד ,המלון הראשון באשדוד נפתח ע"י רשת טמרס לפני כשנתיים. המלון שומר על מיצוב גבוה במיוחד וזוכה לציונים גבוהים בכל האתרים. כדי שתיירים מחו"ל יגיעו לאשדוד צריך ליצור ביקוש ליעד עצמו בראש ובראשונה. באשדוד  יש מרינה, מסעדות, ים, קניונים וכל מה שנדרש לנופש משפחתי", מציינת ענת.

ענת מסיימת בנימה אופטימית שרשת טמרס היא תמיד עם הפנים קדימה, ורואה את הזמן הנוכחי כתקופת מאתגרת,  וכזו שמצריכה חשיבה ויצירתיות .




לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים