24 שעות בריץ קרלטון הרצליה: נופש יוקרתי באווירה בינלאומית מול הים



מאת: בת-שבע כביר



להמשך הכתבה

לכבוד מטוס ה-100 של Wizz Air החברה משיקה מדים חדשים
9.6.2018 10:59

בת-שבע כביר

לכבוד מטוס ה-100  של Wizz Airהחברה משיקה מדים מיוחדים ומקימה עמותה שתתמקד בחינוך ובריאות החברה נערכת לקלוט ב-2019 את המשלוח הראשון של מטוסים מדגם A320neo מתוך ההזמנה של 256 המטוסים

חברות התעופה אייר פראנס KLM, דלתא איירליינס ווירג'ין אטלנטיק חתמו על הסכמים לחיזוק השותפות הטרנס-אטלנטית
23.5.2018 19:11

בת-שבע כביר

עם השלמת ההסכם, אייר פראנסKLM  תרכוש 31% מווירג'ין אטלנטיק, אשר מוחזקת כיום על ידי קבוצת Virgin Group, בעבור 220 מיליון ליש"ט.


ב-15 למאי 2018, קבוצת התעופה אייר פראנס KLM, חתמה על הסכם יחד עם חברות התעופה דלתא איירליינס ווירג'ין אטלנטיק LTD, הסכם אשר נועד לסלול את הדרך עבור הרחבת המיזם הטרנס-אטלנטי המשותף של השלוש.

• ההסכם המשותף בין אייר פראנס KLM, דלתא, ו-וירג'ין אטלנטיק יגדיר את מבנה הניהול ושיתוף הפעולה המסחרי והתפעולי בין החברות.
• לאחר השלמת המהלך, קבוצת אייר פראנס KLM  תרכוש 31% מוירג'ין אטלנטיק.
• Virgin Group תשמור על תפקיד יו"ר חברת וירג'ין אלטנטיק, וכן 20% מאחזקותיה.
• דלתא איירליינס תשמור על 49% מאחזקותיה.

חברות התעופה אייר פראנס ו-Qantas האוסטרלית מחדשות את הסכם השותפות ביניהן קהל הלקוחות ייהנה מאפשרויות טיסה חדשות לאוסטרליה
23.5.2018 19:06

בת-שבע כביר

חברת התעופה אייר פראנס מכריזה על חידוש הסכם השותפות (קוד שייר)  עם חברת התעופה האוסטרלית Qantas.
במסגרת ההסכם, קהל הלקוחות בישראל, אירופה, ואוסטרליה ייהנה מההטבות הבאות:

• אפשרויות טיסה חדשות מפריז לאוסטרליה דרך הונג קונג וסינגפור
• שיתוף פעולה (קוד שייר) על יותר מ-200 טיסות שבועיות, החל מה-20 ביולי 2018 (בכפוף לשינויים עונתיים)
• חוויית טיסה משופרת לנוסעים

בריטיש איירווייס מברכת את המשפחה המלכותית על הולדת התינוק
23.4.2018 19:52

בת-שבע כביר

חברת התעופה הלאומית של בריטניה, בריטיש איירווייס, חוגגת את הולדת התינוק המלכותי. לכבוד הולדתו של התינוק השלישי לבית המלוכה הבריטי, חברת התעופה ביריטיש איירווייס הציבה בטרמינל 5 שבנמל  הבית שלה, הית'רו העתק מיוחד של המסגרת המלכותית, המוצבת באופן מסורתי בחצר הארמון בקינגהאם, בכל פעם שנולד תינוק למשפחה המלכותית.

חברת התעופה אמריקן אירליינס הזמינה 47 מטוסי בואינג 787 דרימליינר
14.4.2018 17:51

בת-שבע כביר

חברת התעופה הגדולה בעולם תכפיל את מספר מטוסי הדרימליינר בצי שלה, עם הזמנה של 47 מטוסים מדגם זה, עם אופציה ל-28 נוספים. ההסכם בשווי 12 מיליארד דולר כולל מטוסי דרימליינר מדגמים 787-8 ו-787-9.
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, יחד עם חברת התעופה הגדולה בעולם אמריקן איירליינס, הודיעו כי האחרונה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה עבור 47 מטוסי בואינג 787 ואופציה ל-28 נוספים. ההסכם עבור 47 המטוסים מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן אירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי בואינג דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי.

ארכיון חדשות
ענת סטריק - דהאן סמנכ"ל השיווק והמסחר של רשת מלונות טמרס: "בזכות תיירות הפנים שרדנו את התקופה הקשה במהלך מבצע צוק איתן"

 

זו העת לפעול להגברת השווק בחו"ל ,שיפור התשתיות בים המלח, נתניה ובאזורים נוספים בארץ וטיפול במחסור בידיים עובדות  במקצועות שונים תחום המלונאות

מאת: בת-שבע כביר

הטלטלה שחוותה הכלכלה הישראלית בעקבות מבצע צוק איתן, בלטה במיוחד בענף התיירות ואותותיה עדיין ניכרים בשטח.
בריאיון מיוחד לפורטל התיירות היוקרתית NEW HORIZONS תיארה  ענת סטריק- דהאן , סמנכ"ל השיווק והמסחר של רשת מלונות טמרס, את אופן התמודדות הרשת בעתות משבר שפקדו את  ענף התיירות בעבר ובהווה והתייחסה להשלכות העתידיות.

לדברי ענת סטריק -דהאן, "השפעתו של מבצע צוק איתן ושל האירועים האחרונים תורגש גם ברבעון הראשון של שנת  2015 , זאת בשל ביטולי הזמנות על ידי קבוצות ובודדים מחו"ל , כמו גם הירידה  בתיירות העסקית".
ענת מציינת כי מבין מלונות הרשת, המלון שספג את הפגיעה הקשה ביותר בקיץ הוא מלון "ווסט אשדוד" מכיוון שאשדוד ספגה את כמות התקיפות הגדולה ביותר במבצע "צוק איתן".   גם שאר מלונות הרשת  נפגעו כמו מלון "דניאל" בהרצליה הנסמך על תיירות נכנסת בעיקר וזאת למרות  הגידול בפלח השוק הצרפתי/יהודי. פגיעה פחותה יותר הורגשה במלון "ווסט ת"א" .בדומה למתחרים בענף, גם רשת טמרס הגבירה את כמות המבצעים ושיתופי הפעולה בקיץ עקב הירידה בביקוש. 
"במלון  בים המלח נרשמו  ביטולים רבים של קבוצות תיירים לחודשים ספטמבר ואוקטובר אך הישראלים לא אכזבו, ועל אף האזעקות הגיעו הקיץ למלונות הרשת בים המלח ובהרצליה, ובנוסף לכך, בהפסקת האש הראשונה הגיעו ישראלים שגילו נחישות למלון ווסט באשדוד כדי להביע סולידריות. "הייתה תקופה קשה  של 50 יום שנראתה כמו נצח", מסכמת ענת.

יחד עם זאת, ועל אף הקשיים שנגרמו עקב המצב הביטחוני, ברשת מלונות טמרס נערכו מיד לטפל בנושאים החשובים. ענת מציינת: "נערכנו לטפל בנושא ההוצאות , לא פיטרנו עובדים, הוצאנו עובדים לחופשות כולל הנהלה. המשאב הכי חשוב בענף התיירות הוא כוח אדם , שמרנו על הגרעין  העיקרי הטוב שיש לנו . עם זאת נערכנו מול ספקים לשנות הסכמים בכדי   להתאים את ההוצאות להכנסות. בכל רע יש גם טוב, הטוב בתקופה כזו הוא בחינת השומנים, אם קיימים וטיפול בהוצאות לאורך זמן.
"חשוב היה לנו לשדר לצוות העובדים כי גם צוות ההנהלה הצטמצם ולא חס על עצמו כך למשל כדי לחסוך בהוצאות הנהלה וכלליות, חסכנו בהוצאות השיווק  בתערוכת WTM בלונדון, היה לנו  חשוב להפגין נוכחות בתערוכה, אך החלטנו שאין הצדקה לשכור דוכן, בשל מחירו הגבוה.
"בתקופת המלחמה אפשרנו לאורחינו  לבטל את הזמנתם  עד הרגע האחרון ואלה שנאלצו לבטל  לא חויבו בתשלום.  חלק מקהל התיירים שלא הגיע בקיץ, ביצע כבר הזמנות לחג הפסח", מוסיפה ענת.

ענת  מסבירה את החשיבות שרשת טמרס מייחסת לדירוגים באתרי האינטרנט השונים והרבים המשקפים בין השאר את שביעות רצון הלקוחות. רשת טמרס מנהלת דיאלוג עם לקוחותיה מעת הגעתם למלון. "כל אורח מקבל אס. אמ. אס או מייל שכולל  שאלון בן 15 שאלות עומק על המלון בהתייחסות למחלקות המלון ולפרמטרים כמו שירות, אדיבות, יעילות בכל אחת המחלקות. אנו עובדים ע"פ טכנולוגיה המאפשרת לנו לקבל משוב תוך כדי שהיית האורח במלון וכך בזמן אמת אנו מטפלים בבקשותיו והערותיו של האורח. מעבר לכך שהלקוח יהיה מרוצה ויחזור אלינו  אני מאמינה בשיווק מפה לאוזן " מציינת  ענת.

בנוגע לדירוג המלונות, רשת מלונות טמרס מחוברת מזה שנתיים לפלטפורמה המשקפת את דירוג כל אחד ממלונותיה בכל אתרי האינטרנט (כ-230 אתרים) ביחס למתחרים בכל אזור ולאורך זמן כך שמגמת שיפור או ירידה בשביעות רצון אורח נחשפים באופן מיידי. אין צורך להמתין לסקרים חודשיים ,היום הגולש קובע את דירוג המלון ולקוחות פוטנציאלים בוחרים את המלון ביחס למיקום, תקציב וכמובן דירוג/ציון וחוות הדעת באתרים.
רשת מלונות טמרס עדיין שוקלת אם להצטרף לשיטת הדירוג.  " יש כמה אתגרים ומשימות שעומדים לנגד עיניהם של  קברניטי המשק ומשרד התיירות. דירוג מסתמך על כך שיש  מודעות ונאמנות של הלקוח", מסבירה ענת, ומוסיפה: "כך למשל קיים קושי ממשי לגייס כוח אדם ועובדים זרים בתחום הניקיון  במיוחד לים המלח ולאילת.  באילת ובים המלח קיימים מלונות ברמה גבוהה מאד אך ללא עובדים מיומנים יהיה קושי לתת שירות ברמת 5 כוכבים. מלון זאת חוויית אירוח שניתנת על ידי צוות העובדים, מלצרים,  שוטפי כלים, עובדי משק בית , טבחים . כדי לתת שירות צריך עובדים . המקצוע שלנו הוא לתת שירות ולארח". קיים  צורך בטיפול בתשתיות באזורים כמו ים המלח ונתניה, וכמובן נדרש שווק שמטפל ראשית בנושא המודעות ליעדים המגוונים שיש לנו להציע.

ענת מסבירה כי לדעתה הסיבה שלא מגיעים מספיק תיירים  לאשדוד, נתניה והרצליה נעוצה בחוסר המודעות של  הקהל הלא יהודי ליעדים אלו. כדי ליצור מודעות ליעד בקרב השוק הלא יהודי, על משרד התיירות והרשות המקומית להשקיע  משאבים  כדי למתג  ולבדל את היעד וליצור מודעות ובידול בדומה למה שקרה לעיר תל אביב" . 
"למדינת ישראל יש מה להציע בכל האזורים בארץ, צריך לבנות את האריזה והתשתית ולמתג את האזורים. לדוגמה מלון ווסט אשדוד ,המלון הראשון באשדוד נפתח ע"י רשת טמרס לפני כשנתיים. המלון שומר על מיצוב גבוה במיוחד וזוכה לציונים גבוהים בכל האתרים. כדי שתיירים מחו"ל יגיעו לאשדוד צריך ליצור ביקוש ליעד עצמו בראש ובראשונה. באשדוד  יש מרינה, מסעדות, ים, קניונים וכל מה שנדרש לנופש משפחתי", מציינת ענת.

ענת מסיימת בנימה אופטימית שרשת טמרס היא תמיד עם הפנים קדימה, ורואה את הזמן הנוכחי כתקופת מאתגרת,  וכזו שמצריכה חשיבה ויצירתיות .




לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים