הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

איבריה הופכת את כל טיסותיה מת"א למדריד לטיסות ארוכות טווח (Longhaul )
21.10.2017 16:24

בת-שבע כביר

במטוסי האיירבוס החדשים מושבים ההופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבים ארגונומטריים נוחים במיוחד במחלקת התיירים. החל בחודש אפריל 2018 תכניס החברה לשימוש בקו מתל אביב את מטוס האיירבוס A330-200 החדיש וכל טיסותיה מישראל יהיו בתצורת טיסות ארוכות טווח (Longhaul). במטוסים החדישים תוצע חוויה קולינרית כמיטב הסגנון הספרדי.

בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה צבירת נקודות Avios כפולה בכל הטיסות ובכל המחלקות
21.10.2017 08:05

בת=שבע כביר

מבצע מיוחד לאחרי החגים בבריטיש איירווייס: בריטיש איירווייס מציעה ללקוחותיה צבירת נקודות Avios כפולה בכל הטיסות ובכל המחלקות.לרגל המבצע הרכיבה בריטיש איירווייס רשימה של 18 יעדים שחובה לבקר בהם בשנת 2018

יונייטד איירליינס היא חברת התעופה של השנה מטעם International Flight Services Association
17.10.2017 19:03

בת-שבע כביר

United Polaris   מחלקת העסקים הבינלאומית של יונייטד זכתה בפרס היוקרתיCompass.
מבול של פרסים ליונייטד איירליינס – החברה זכתה בתואר חברת התעופה של שנת 2017  בטקס פרסי Compass  של התאחדות שירותי הטיסה הבינלאומית, ה-  IFSAוהעניקה ציון לשבח ל- Polaris  מחלקת העסקים של החברה. הפרס שניתן ליונייטד מוקיר את מאמציה של החברה לספק ללקוחותיה חוויה משודרגת להפליא בכל הנוגע לעיצוב, יוקרה ונוחות השינה מהטרקלין ועד הנחיתה, בדגש על חדשנות, יצירתיות ומקוריות.


 

יונייטד פותחת את השנה עם חדשות טובות: פרס והוקרה לגלובספיד, נציגת יונייטד קרגו בישראל
7.10.2017 16:58

בת-שבע כביר

 גלובספיד, נציגת יונייטד קרגו בישראל ממשיכה לקבל הוקרות מיונייטד בעבור הישגיה יוצאי הדופן. כמי שכבר זכתה בעבר בפרס היוקרתי של יונייטד קרגו - "שותף המכירות של השנה", גלובספיד זכתה בשנת 2016 בהוקרה נוספת עבור תרומתה המשמעותית למוצר ה -   TempControl.

בריטיש איירווייס משיקה קו טיסה חדש לסיישל
30.9.2017 15:56

בת-שבע כביר

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להרחיב את רשת יעדי הטיסה שלה, והפעם עם הפתעה מיוחדת לאוהבי יעדים טרופיים. החל מחודש מרץ הקרוב, לקוחות בריטיש איירווייס יוכלו להינות מקו טיסה חדש לאחד מהמקומות החמים והנחשקים ביותר.

ארכיון חדשות
לראשונה בישראל: אפליקצייה למתן פידבק על השירות בבית המלון

שירות חדש לאורחים במלון: פידבק דיגיטלי אשר מאפשר לאורחי המלון לתת ציון לשירות שקיבלו בבית המלון בזמן שהייתם ולשתף אותו ברשתות החברתיות. פיילוט שהחל בקרלטון תל אביב הוכתר בהצלחה

מאת: בת-שבע כביר

השירות החדשני של הסטרטאפ FEEDBACK SIGN, הותקן כפיילוט חדש במלון קרלטון תל אביב בספטמבר האחרון.

במסגרת השירות ניתן לאורחי המלון לבחור בין סריקת ברקוד מיוחד לטלפון הנייד שלהם ולדרג את השירות שקיבלו בזמן שהייתם באופן אישי או על גבי טאבלט ייעודי שמונח בלובי המלון.
האפליקציה הייחודית כוללת בחירה בין 4 שפות (אנגלית, עברית, רוסית או צרפתית) וכוללת מתן פידבק על כלל שירותי המלון, בניהם הקבלה, הבל-בויס, החדר, החדרנית, שירותי כביסה, שירות חדרים, איכות מזון, שירות במסעדה, מרכזיה ועוד.

הפיילוט כאמור החל במלון קרלטון תל אביב, אשר רוב אורחיו הינם אנשי עסקים עם אוריינטציה טכנולוגית. בעקבות ההצלחה הצטרפו בחודש האחרון מלונות נוספים ברחבי הארץ. 

בקרלטון תל אביב מדווחים על היענות טובה לשירות ובאז בפייסבוק מפדבקים של לקוחות.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים