הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

איגוד התאחדויות משרדי הנסיעות באיחוד האירופי (ECTAA) קורא לנציבות האיחוד האירופי לייצר מנגנון יעיל שיגן על כספי הנוסעים
12.1.2018 13:04

בת-שבע כביר

איגוד התאחדויות משרדי הנסיעות באיחוד האירופי (ECTAA) קורא לנציבות האיחוד האירופי לייצר מנגנון יעיל שיגן על כספי הנוסעים במקרי חדלות פירעון של חברת תעופה.

בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג חוויית הנוסעים בכל מחלקות הטיסה ומשיקה תפריט חדש ומורחב במחלקת התיירים World Traveller
12.1.2018 12:59

בת שבע כביר

חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג חוויית הנוסעים בכל מחלקות הטיסה ומציגה היום השקעה חדשה של מיליוני ליש"ט בשירותי ההסעדה של מחלקת התיירים World Traveller, בטיסות ארוכות טווח, כולל הטיסות לישראל וממנה. התפריט החדש והמורחב מציע אפשרויות בחירה רבות ומגוונות מאי פעם, של ארוחות חמות, קינוחים, שתייה וחטיפים במהלך הטיסה.

מעל מאה אלף תיירים צפויים לחגוג את חג המולד בישראל
20.12.2017 19:20

בת-שבע כביר

משרד התיירות נערך לקבל את פניהם של עשרות אלפי המאמינים המגיעים לחגוג את חג המולד בארץ הקודש. המשרד מעמיד תחבורה ללא תשלום לבית לחם ותומך בחגיגות בנצרת.

אייר פראנס מרחיבה את הפעילות לניס: תפעיל טיסות ישירות מתל אביב לאורך כל עונת הקיץ
12.12.2017 19:42

בת-שבע כביר

לאור הצלחת הקו בשנה שעברה, החברה מרחיבה את הפעילות בנתיב זה ותאפשר לנוסעים הישראלים ליהנות מחיבור ישיר לעיר הנופש הצרפתית החל מחודש מרץ 2018 ועד לתום עונת הקיץ באוקטובר 2018.

 

חברת סמייל שירותי תיירות נבחרה להפעיל את פרויקט "סיטיפס" של הרשות לפיתוח ירושלים ביחד עם החברה הצרפתית Otipass
27.11.2017 19:18

בת-שבע כביר

חברת סמייל שירותי תיירות, השייכת ללשכה למארגני תיירות נכנסת לישראל, נבחרה ביחד עם חברת Otipass לנהל ולהפעיל את פרויקט כרטיס ההטבות לתיירים של הרשות לפיתוח ירושלים. כרטיס ההטבות יכלול כניסה חינם למבחר אתרי תיירות ונסיעה חופשית בתחבורה הציבורית ברחבי ירושלים.

 

ארכיון חדשות
לראשונה בישראל: אפליקצייה למתן פידבק על השירות בבית המלון

שירות חדש לאורחים במלון: פידבק דיגיטלי אשר מאפשר לאורחי המלון לתת ציון לשירות שקיבלו בבית המלון בזמן שהייתם ולשתף אותו ברשתות החברתיות. פיילוט שהחל בקרלטון תל אביב הוכתר בהצלחה

מאת: בת-שבע כביר

השירות החדשני של הסטרטאפ FEEDBACK SIGN, הותקן כפיילוט חדש במלון קרלטון תל אביב בספטמבר האחרון.

במסגרת השירות ניתן לאורחי המלון לבחור בין סריקת ברקוד מיוחד לטלפון הנייד שלהם ולדרג את השירות שקיבלו בזמן שהייתם באופן אישי או על גבי טאבלט ייעודי שמונח בלובי המלון.
האפליקציה הייחודית כוללת בחירה בין 4 שפות (אנגלית, עברית, רוסית או צרפתית) וכוללת מתן פידבק על כלל שירותי המלון, בניהם הקבלה, הבל-בויס, החדר, החדרנית, שירותי כביסה, שירות חדרים, איכות מזון, שירות במסעדה, מרכזיה ועוד.

הפיילוט כאמור החל במלון קרלטון תל אביב, אשר רוב אורחיו הינם אנשי עסקים עם אוריינטציה טכנולוגית. בעקבות ההצלחה הצטרפו בחודש האחרון מלונות נוספים ברחבי הארץ. 

בקרלטון תל אביב מדווחים על היענות טובה לשירות ובאז בפייסבוק מפדבקים של לקוחות.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים