הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
בריטיש איירווייס: שנת 2013 הסתיימה עם גידול במספר הנוסעים ובסימן המיזוג המוצלח עם איבריה

החברה ממשיכה להיות חלוצה בענף עם חידושים ויצירת ערך מוסף לנוסעיה

מאת: בת-שבע כביר

"שנת 2013 הייתה בצל החשש מהמשברים הכלכליים הסובבים אותנו, אך הסתיימה כשנה טוב עם אופטימיות זהירה" כך אמרה יעל קטן מנהלת חברת התעופה "בריטיש איירוויס " ישראל בריאיון בלעדי לפורטל התיירות היוקרתי NEW HORIZONS.
לדברי יעל קטן ,שנת 2013 הייתה שנה מרתקת וזאת  בעקבות המיזוג עם חברת התעופה איבריה, שבימים אלה מלאה לו שנה, שבמהלכה  למדה בריטיש אירווייס  על מוצרים חדשים, יעדים חדשים, קהלים חדשים ותרבות שונה.

במהלך הריאיון הדגישה יעל קטן כי מספר נוסעים שטסו בבריטיש איירווייס מת"א ללונדון בחודשים ינואר עד אוקטובר 2013 הסתכם בכ-237,000 , והיווה  עלייה של 8.3% לעומת התקופה המקבילה בשנת 2012 ,  ואף מעל הממוצע בשוק, שעמד על עלייה של 7.4%.    "שנת 2014 תהיה שנה מאתגרת לכל חברות התעופה וזאת בשל מדיניות "שמיים פתוחים" שתחילתה באפריל 2014" , אומרת יעל קטן, ומוסיפה: "מעניין מה תהיה השפעת  "השמיים הפתוחים" : האם ישראל תקלוט את כל התיירים שיגיעו לארץ  או האם יגדל  נפח הנסיעות של הישראלים לחו"ל או שגם יגיעו יותר תיירים לישראל" .

יעל קטן ציינה, כי חברת בריטיש איירווויס משקיעה ביצירת ערך מוסף  ללקוח,  ואף מהווה את  הסמן הראשוני לחידושים רבים בענף. כך לדוגמא, בריטיש איירווייס הייתה  החברה הראשונה שיצאה עם מיטה שטוחה במחלקת העסקים. "איכות המוצר תהיה זהה גם בטיסות הארוכות והקצרות", הוסיפה יעל קטן.
בריטיש איירוויס היא גם מבין החלוצות שבחברות התעופה הסדירות שהתחילה עם הנוהג שמי שמזמין מראש את הטיסה מקבל את המחיר הטוב והתחרותי ביותר.
עם השיפורים הנוספים של חברת בריטיש איירוויס לטובת הלקוח במחלקת התיירים ניתן למנות את  מערכת השמע והבידור המשוכללת ביותר, הכוללת: מסכים אישיים, משחקים, מסך מגע,  דיסקו  און קי  וזאת על מנת להעסיק את הנוסעים והילדים במהלך הטיסה.
"שיפרנו את מערכת האון ליין, לנוסעים המתמידים עם התג האלקטרוני. נוסעים אלה מקבלים את התג של המזוודות שמותאם להזמנת הכרטיס של הלקוח דבר המונע הרבה טעויות", ציינה יעל קטן.

"מוצר שירות  חדש נוסף  מבית "בריטיש איירוויס" , מגלה יעל קטן, "הוא שירות הלקוח אחד לאחד עם המדיה החברתית. לצוות הדיילים של חברת בריטיש איירוייס יש איי פד עם הדטה של כל הלקוחות שטסים איתם. מבחינת נקודות האינטראקציה של חברת התעופה עם הלקוח המקום והזמן הכי ארוך  הוא זמן הטיסה שהוא הזמן האמיתי שבו אפשר לעזור, לצ'פר ולטפל  בלקוחות" .
"אנחנו יוצאים במבצעי מיילים  לנוסע המתמיד לטסים במחלקות היוקרה מת"א –לונדון-ת"א במחלקת עסקים , כך  שהם יכולים לצבור  מספיק מיילים לטיסה נוספת מת"א -לונדון -ת"א במחלקת תיירים, ואלה שטסים לארה"ב במחלקת עסקים הלוך ושוב , יכולים לצבור  מספיק מיילים לטיסה ללונדון במחלקת עסקים", מציינת  יעל קטן.

"ב-30 במרץ 2014 אנחנו עוברים לטרמינל חמש היוקרתי, שזה הבית שלנו",  אומרת  יעל ומוסיפה: " אנו מציעים  ללקוחות העסקיים  טרקלינים למחלקה הראשונה ולמחלקת העסקים , חנויות מסעדות, וללקוח המתמיד יש ספא עם מקלחות  וטיפולי מסאג'ים למזמינים מראש".
בנוסף לכך,  תפעיל חברת בריטיש איירוויס טיסה יומית שנייה אחה"צ מת"א להיתרו במטוס רחב מסוג בואינג 777 ובו תציע ארבע מחלקות: מחלקה ראשונה (First), מחלקת עסקים (Club World), מחלקת הביניים תיירים פלוס (World Traveller Plus) ומחלקת תיירים (World Traveller).

חידוש נוסף  של חברת "בריטיש איירווייס" לטובת לקוחותיה בנתב"ג, הוא טרקלין דן הכולל 2 חדרים המיועד רק ללקוחות הטסים עם חברת "בריטיש איירווייס", הלקוח יהינה בטרקלין מחדר ההגשה וחדר הטלויזיה.



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים