24 שעות בריץ קרלטון הרצליה: נופש יוקרתי באווירה בינלאומית מול הים



מאת: בת-שבע כביר



להמשך הכתבה

2.4 מיליון תיירים נכנסו לישראל מתחיל השנה - עליה של כ-17% ביחס לתקופה המקבילה אשתקד
11.8.2018 17:21

בת-שבע כביר

סה"כ ההכנסות מתיירות בחודש יולי נאמדות בכ-436 מיליון דולר.
שר התיירות יריב לוין: ״אנו עדים חודש אחר חודש להישגים חדשים ושיאים במספרי התיירים הנכנסים לישראל, ואני שמח שגם בחודש האחרון נרשמה עלייה מרשימה בכניסות תיירים. פעולות השיווק והמהלכים החדשניים שאנו מבצעים, יחד עם עידוד חברות התעופה וההשקעה בתשתיות, כל אלו מוכיחים עצמם כל חודש מחדש, כאשר ענף התיירות ממשיך להיות גורם משמעותי משפיע על המשק ותורם תרומה בלתי רגילה לתעסוקה ולכלכלה הישראלית".

עתידות: בשנת 2019 יהיה חורף אירופאי חם באילת
11.8.2018 16:26

בת-שבע כביר

Wizz Air  בשיתוף משרד התיירות משיקים עוד שני קווי טיסות חורף חדשים מבודפשט ומסופיה לאילת.
שר התיירות יריב לוין: ״אני מברך את וויז אייר על החלטתה להעמיק אף יותר את פעילותה בישאל. החזרנו את אילת למפת התיירות העולמית, כשבעונת החורף הקרובה צפויים להיות כ-60 טיסות שבועיות מעשרות יעדים ברחבי אירופה. הקווים יביאו לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל, ויצטרפו למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים, שכבר הביא לשבירת שיאים של כל הזמנים בתיירות הנכנסת לישראל״.

בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעלת טיסות ישירות מלונדון לפיטסבורג, פנסילבניה
4.8.2018 17:12

בת-שבע כביר

פיטסבורג, "העיר הידידות ביותר באמריקה", הופכת בשנים האחרונות ליעד פופולארי מאד עם מגוון אטרקציות, מוזיאונים וסצנת אוכל משגשגת. חברת התעופה בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעיל קו טיסה ישיר בין בריטניה לבין העיר פיטסבורג, פנסילבניה. החל מה-2 באפריל, 2019, תפעיל בריטיש איירווייס 4 טיסות שבועיות מנמל התעופה הית'רו, שבלונדון, במטוס הבואינג 787-8 דרימליינר החדש, שבו שלוש מחלקות נוסעים.חברת התעופה בריטיש איירווייס תהיה הראשונה בעולם להפעיל קו טיסה ישיר בין בריטניה לבין העיר פיטסבורג, פנסילבניה. החל מה-2 באפריל, 2019, תפעיל בריטיש איירווייס 4 טיסות שבועיות מנמל התעופה הית'רו, שבלונדון, במטוס הבואינג 787-8 דרימליינר החדש, שבו שלוש מחלקות נוסעים.

 

שינויים ארגוניים באייר פראנס KLM בישראל
4.8.2018 16:57

בת-שבע כביר

לאחר 3 שנים שבהן הובילה את הקבוצה, מסיימת ג'ניפר מאזט המנהלת הארצית של קבוצת אייר פראנס KLM את תפקידה בישראל ותמונה למנהלת המכירות הבכירה של השוק הצרפתי. הקבוצה מנצלת את ההזדמנות של מהלך זה לארגון מחדש של המטה המקומי, ובמקומה ימונה לתפקיד אלון נטע, שינהל את הפעילות המסחרית של הקבוצה בישראל ויובילה החל מה-1 בספטמבר, 2018.

קבוצת חברות התעופה אייר פראנסKLM מעמיקה את קשריה במזרח הרחוק באמצעות הסכמים חדשים עם צ'יינה סאות'רן איירליינס, שיאמן איירליינס ו-צ'יינה איסטרן איירליינס
28.7.2018 17:15

בת-שבע כביר

קבוצת חברות התעופה אייר פראנסKLM  הודיעה החודש (יולי 2018) על חתימת שני הסכמי שיתוף פעולה חדשים, אשר ירחיבו את נוכחותה במזרח הרחוק.

ארכיון חדשות
חוויות הקיץ של רשת קראון פלאזה: סדנאות בישול עם שפים ושוברי הנחות כחלק מקפיין האושר

הרשת דורגה במקום הראשון של אתר TRIP ADVISOR    בשביעות רצון הלקוח , מספקת לאורחיה סטנדרטים ברמה בינלאומית, שמה הקיץ דגש על חוויית המזון ומחלקת לאורחיה שוברי הנחות לספא ולמגוון מסעדות
 
מאת: בת-שבע כביר

כמדי שנה, לקראת עונת הקיץ, בתי המלון ובראשם הרשתות הגדולות משתדלים למשוך את הקהל הישראלי והתיירים מחו"ל עם חוויות נופש והטבות ייחודיות. רשת המלונות קראון פלאזה מבית אפריקה ישראל היא הרשת הבולטת השנה בענף המלונאות בארץ בשיווק מלונותיה בדרך הקריאטיבית המיוחדת לה. בראיון מיוחד עם מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה בישראל, מר רון יריב, לפורטל התיירות New Horizons, אמר רון יריב כי "מה שמייחד את רשת המלונות הארצית קראון פלאזה היא הפריסה הארצית מצפון ועד דרום, לרשת 7 מלונות, בקרוב מלון נוסף באשדוד ואנחנו נותנים ללקוח את הכיסוי הארצי שהוא ייחודי לרשת היחידה שהיא רשת בינלאומית במדינת ישראל". יריב, שניהל בעבר את מלון סיטי סנטר בעזריאלי בת"א, מציין שמדובר באחד מסיפורי ההצלחה של הרשת. ההשקעה במלון הייתה עצומה והוא אחד המלונות היפים בארץ.

רון מדגיש כי היתרונות של אורחי הרשת הם הסטנדרטים הגבוהים שהרשת מחויבת בהם ואינה מתפשרת, כשאחד מהם הוא נושא הבטיחות והביטחון life& safety מסביר רון ומציין: " בנושא זה אין פשרות ואנו לא מעגלים פינות".

לדבריו, יתרון נוסף שיש לרשת הבינלאומית הוא כרטיס הלוויאלטי קארד- כרטיס הנאמנות של הרשת הבינלאומית, המוכר בשם "פריורטי" השייך לרשת הבינלאומית  IHG הכוללת 58 מיליון חברים הצוברים נקודות ויכולים לשהות בכל מלון ברשת בארץ או ולצבור נקודות ולנסוע למלונות אחרים בעולם. מדובר בכוח עצום שנותן גם לרשת וללקוח ערך מוסף רציני.

חוויה לקוח נוספת שהרשת  משקיעה בה היא בתחום המזון, שהיא אחת מהחוויות העיקריות בנופש.
קמפיין ייחודי נוסף של רשת מלונות קראון פלאזה הוא קמפיין האושר.  רון אומר כי, "הגענו ברשת למסקנה שבמהלך שהותו במלון, הלקוח רוצה פשוט להיות מאושר, לכן  הפקנו גלויה עם מספר מרכיבים של הנחות בספא או במסעדות שונות שהרשת קשורה אליהם, כך שהלקוח מגיע הוא יכול לבחור אחד מההטבות האלו".

חוויה ייחודית נוספת לרשת בארץ הוא המפגש שהרשת עורכת בין מנהלי המלון לאורחים. מדובר במסיבות הקוקטילים שבמהלכם נפגשים מנכ"לי המלונות והאורחים, מה שבהחלט תורם לאווירה.
במהלך הראיון, מדגיש רון יריב כי הוא מנחיל לעובדיו את תפיסתו שעליהם לארח את הלקוח כמו שהם מארחים בבית שלהם את האורחים, וזאת מהרגע שהאורח נכנס למלון ועד שהוא עוזב את המלון.
 
בנוסף מבהיר רון, כי הוא מייחס חשיבות גם לחוויית האירוח של אנשי העסקים, ובפרט זמינות האינטרנט, כך שבכל מלונות הרשת בחדרים ובשטחים הציבוריים ניתן אינטרנט בחינם. רון מדגיש כי רשת קראון פלאזה היא הרשת הראשונה בישראל שעשתה מהפיכה בתחום שירות אינטרנט חינם לאורחים העסקיים כחוויית השרות, ובכך הכתיבה לשוק סטנדרטים של חדשנות ושירות.

מוצר שיווקי נוסף של רשת מלונות קראון פלזה הוא מועדון לקוחות המאושרים. כל המצטרף למועדון לקוחות המאושרים משלם כמאתיים שקל תשלום חד פעמי, ומחצית מהסכום הרשת תורמת לקהילה לארגון על"ם ילדים בסיכון.

רון יריב מציין כי קיימת התעוררות בענף המלונאות בארץ,  בשמונת החודשים  האחרונים, יזמים רבים מגלים עניין בשוק בעקבות מענקים, בחלקם הטבות מלונאיות, ופרוייקט "הליס בק". מדובר בפרויקט שבו יזם בונה בניין מלון, מוכר יחידות דיור בטאבו ובעלי הדירה יכולים להגיע במהלך השנה ל- 3 חודשים תוך הודעה מראש למתפעל  ובשאר 9 החודשים משווקים החדרים על ידי גוף מלונאי.

"אנחנו מנסים להגדיל את המלון בירושלים ב-120 חדרים בשיטת "הליס בק".  לרשת יש  רכש מרכזי,  שיווק מכירות, מרכז הזמנות, ביטחון, אבטחה. כיום אין לנו עסקים כמעט בחו"ל,  הכוח שלנו הוא במדינת ישראל. את הכי טוב אנחנו עושים בארץ, נמצא יזמים שיבנו מלונות וננהל אותם, אני מאמין בתיירות פה", מציין יריב.

"כיום רשת המלונות קראון פלאזה עושים שינוי במיתוג בכל המדיות , בעיקר בטלויזיה ובמתן חסויות. בעקבות האווירה שנוצרה וזאת בזכות תוכניות תחרויות השף בטלוויזיה, החליטה הרשת כי השנה אנו הולכים להשקיע באוכל בכל מלונות הרשת  בחודשים יולי אוגוסט, האסטרטגיה של המזון חשובה לנו. הרעיון לקחת את השפים של המלונות וליצור חווית בישול במלונות גם למבוגרים ולילדים. הקיץ  אנו מביאים שפים ידועי שם מחו"ל שיערכו סדנאות בישול", חושף יריב בראיון.

כיום מבין האורחים ברשת מלונות פלאזה, 50% הם תיירות נכנסת ואנשי עסקים ו-50%  הם תיירות פנים המבוססת גם על ועדי עובדים. רשת מלונות קראון פלאזה בישראל זכתה באתר המוביל בתיירות טריפ אדויזור במקום הראשון בשביעות רצון הלקוח.

 

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים