הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

שנגחאי אקספרס: בשיתוף משרד התיירות - היינאן איירליינס משיקה קו טיסות ישיר לשנגחאי
11.6.2017 19:48

בת-שבע כביר

זה הקו השני של החברה בישראל, לאחר שלפני כשנה השיקה את הקו לבייג'ינג -ובחודש ספטמבר מוסיפה טיסה שבועית חמישית בקו זה הודות לביקושים.

 

בואינג תציג מטוסים ושירותים חדשים בסלון האווירי בפריז
9.6.2017 19:19

בת-שבע כביר

בואינג תציג בטיסת ראווה את מטוס הבואינג 737 MAX 9 החדש. עוד בתכנית: תצוגה נייחת של מטוס הבואינג 787-10 דרימליינר החדש ביותר תצוגה של מיטב הפלטפורמות הצבאיות שבשירות משרד ההגנה האמריקאי: V-22, AH-64 Apache, CH-47 Chinook ו- P-8A

 

KLM תשיק טיסה ישירה מאמסטרדם למומביי שבהודו
20.5.2017 17:55

בת שבע כביר

חברת התעופה KLM תשיק טיסה ישירה מאמסטרדם לעיר הגדולה ביותר בהודו – מומביי. הטיסות תצאנה בתדירות של 3 טיסות שבועיות החל מתאריך 29.10.2017 ולאורך כל עונת חורף 2017-2018.  דרך מומביי, נוסעי KLM יהנו מאפשרויות חיבור ל-48 יעדים ברחבי הודו, וזאת הודות להסכמי שיתוף פעולה עם חברת ג'ט איירוויז. . ניתן לרכוש כרטיסים  באתר  klm.co.il.

 

התיירות שוברת שיא היסטורי: 349 אלף תיירים ביקרו בישראל בחודש אפריל
12.5.2017 10:28

בת-שבע כביר

349 אלף תיירים ביקרו בישראל באפריל - שיא כל הזמנים במספר כניסות תיירים בחודש אחד מאז קום המדינה, וגידול של כ-40% בכניסות תיירים לישראל.התיירות לישראל הכניסה מאז תחילת השנה סכום שיא של כ-6 מיליארד ש"ח למשק.

יונייטד איירליינס משיקה מטוס בואינג 777-300 בקו תל אביב-ניו יורק
8.5.2017 19:21

בת-שבע כביר

הדגם החדש ביותר בצי המטוסים של חברת התעופה כולל את יונייטד פולאריס – מושבי מחלקת העסקים החדשה של יונייטד הטיסה הראשונה יצאה לדרך מישראל אמש (מוצאי שבת).

ארכיון חדשות
חוויות הקיץ של רשת קראון פלאזה: סדנאות בישול עם שפים ושוברי הנחות כחלק מקפיין האושר

הרשת דורגה במקום הראשון של אתר TRIP ADVISOR    בשביעות רצון הלקוח , מספקת לאורחיה סטנדרטים ברמה בינלאומית, שמה הקיץ דגש על חוויית המזון ומחלקת לאורחיה שוברי הנחות לספא ולמגוון מסעדות
 
מאת: בת-שבע כביר

כמדי שנה, לקראת עונת הקיץ, בתי המלון ובראשם הרשתות הגדולות משתדלים למשוך את הקהל הישראלי והתיירים מחו"ל עם חוויות נופש והטבות ייחודיות. רשת המלונות קראון פלאזה מבית אפריקה ישראל היא הרשת הבולטת השנה בענף המלונאות בארץ בשיווק מלונותיה בדרך הקריאטיבית המיוחדת לה. בראיון מיוחד עם מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה בישראל, מר רון יריב, לפורטל התיירות New Horizons, אמר רון יריב כי "מה שמייחד את רשת המלונות הארצית קראון פלאזה היא הפריסה הארצית מצפון ועד דרום, לרשת 7 מלונות, בקרוב מלון נוסף באשדוד ואנחנו נותנים ללקוח את הכיסוי הארצי שהוא ייחודי לרשת היחידה שהיא רשת בינלאומית במדינת ישראל". יריב, שניהל בעבר את מלון סיטי סנטר בעזריאלי בת"א, מציין שמדובר באחד מסיפורי ההצלחה של הרשת. ההשקעה במלון הייתה עצומה והוא אחד המלונות היפים בארץ.

רון מדגיש כי היתרונות של אורחי הרשת הם הסטנדרטים הגבוהים שהרשת מחויבת בהם ואינה מתפשרת, כשאחד מהם הוא נושא הבטיחות והביטחון life& safety מסביר רון ומציין: " בנושא זה אין פשרות ואנו לא מעגלים פינות".

לדבריו, יתרון נוסף שיש לרשת הבינלאומית הוא כרטיס הלוויאלטי קארד- כרטיס הנאמנות של הרשת הבינלאומית, המוכר בשם "פריורטי" השייך לרשת הבינלאומית  IHG הכוללת 58 מיליון חברים הצוברים נקודות ויכולים לשהות בכל מלון ברשת בארץ או ולצבור נקודות ולנסוע למלונות אחרים בעולם. מדובר בכוח עצום שנותן גם לרשת וללקוח ערך מוסף רציני.

חוויה לקוח נוספת שהרשת  משקיעה בה היא בתחום המזון, שהיא אחת מהחוויות העיקריות בנופש.
קמפיין ייחודי נוסף של רשת מלונות קראון פלאזה הוא קמפיין האושר.  רון אומר כי, "הגענו ברשת למסקנה שבמהלך שהותו במלון, הלקוח רוצה פשוט להיות מאושר, לכן  הפקנו גלויה עם מספר מרכיבים של הנחות בספא או במסעדות שונות שהרשת קשורה אליהם, כך שהלקוח מגיע הוא יכול לבחור אחד מההטבות האלו".

חוויה ייחודית נוספת לרשת בארץ הוא המפגש שהרשת עורכת בין מנהלי המלון לאורחים. מדובר במסיבות הקוקטילים שבמהלכם נפגשים מנכ"לי המלונות והאורחים, מה שבהחלט תורם לאווירה.
במהלך הראיון, מדגיש רון יריב כי הוא מנחיל לעובדיו את תפיסתו שעליהם לארח את הלקוח כמו שהם מארחים בבית שלהם את האורחים, וזאת מהרגע שהאורח נכנס למלון ועד שהוא עוזב את המלון.
 
בנוסף מבהיר רון, כי הוא מייחס חשיבות גם לחוויית האירוח של אנשי העסקים, ובפרט זמינות האינטרנט, כך שבכל מלונות הרשת בחדרים ובשטחים הציבוריים ניתן אינטרנט בחינם. רון מדגיש כי רשת קראון פלאזה היא הרשת הראשונה בישראל שעשתה מהפיכה בתחום שירות אינטרנט חינם לאורחים העסקיים כחוויית השרות, ובכך הכתיבה לשוק סטנדרטים של חדשנות ושירות.

מוצר שיווקי נוסף של רשת מלונות קראון פלזה הוא מועדון לקוחות המאושרים. כל המצטרף למועדון לקוחות המאושרים משלם כמאתיים שקל תשלום חד פעמי, ומחצית מהסכום הרשת תורמת לקהילה לארגון על"ם ילדים בסיכון.

רון יריב מציין כי קיימת התעוררות בענף המלונאות בארץ,  בשמונת החודשים  האחרונים, יזמים רבים מגלים עניין בשוק בעקבות מענקים, בחלקם הטבות מלונאיות, ופרוייקט "הליס בק". מדובר בפרויקט שבו יזם בונה בניין מלון, מוכר יחידות דיור בטאבו ובעלי הדירה יכולים להגיע במהלך השנה ל- 3 חודשים תוך הודעה מראש למתפעל  ובשאר 9 החודשים משווקים החדרים על ידי גוף מלונאי.

"אנחנו מנסים להגדיל את המלון בירושלים ב-120 חדרים בשיטת "הליס בק".  לרשת יש  רכש מרכזי,  שיווק מכירות, מרכז הזמנות, ביטחון, אבטחה. כיום אין לנו עסקים כמעט בחו"ל,  הכוח שלנו הוא במדינת ישראל. את הכי טוב אנחנו עושים בארץ, נמצא יזמים שיבנו מלונות וננהל אותם, אני מאמין בתיירות פה", מציין יריב.

"כיום רשת המלונות קראון פלאזה עושים שינוי במיתוג בכל המדיות , בעיקר בטלויזיה ובמתן חסויות. בעקבות האווירה שנוצרה וזאת בזכות תוכניות תחרויות השף בטלוויזיה, החליטה הרשת כי השנה אנו הולכים להשקיע באוכל בכל מלונות הרשת  בחודשים יולי אוגוסט, האסטרטגיה של המזון חשובה לנו. הרעיון לקחת את השפים של המלונות וליצור חווית בישול במלונות גם למבוגרים ולילדים. הקיץ  אנו מביאים שפים ידועי שם מחו"ל שיערכו סדנאות בישול", חושף יריב בראיון.

כיום מבין האורחים ברשת מלונות פלאזה, 50% הם תיירות נכנסת ואנשי עסקים ו-50%  הם תיירות פנים המבוססת גם על ועדי עובדים. רשת מלונות קראון פלאזה בישראל זכתה באתר המוביל בתיירות טריפ אדויזור במקום הראשון בשביעות רצון הלקוח.

 

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים