24 שעות בריץ קרלטון הרצליה: נופש יוקרתי באווירה בינלאומית מול הים



מאת: בת-שבע כביר



להמשך הכתבה

חברת התעופה אמריקן אירליינס הזמינה 47 מטוסי בואינג 787 דרימליינר
14.4.2018 17:51

בת-שבע כביר

חברת התעופה הגדולה בעולם תכפיל את מספר מטוסי הדרימליינר בצי שלה, עם הזמנה של 47 מטוסים מדגם זה, עם אופציה ל-28 נוספים. ההסכם בשווי 12 מיליארד דולר כולל מטוסי דרימליינר מדגמים 787-8 ו-787-9.
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, יחד עם חברת התעופה הגדולה בעולם אמריקן איירליינס, הודיעו כי האחרונה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה עבור 47 מטוסי בואינג 787 ואופציה ל-28 נוספים. ההסכם עבור 47 המטוסים מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן אירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי בואינג דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי.

בריטיש איירווייס מגדילה את היצע המושבים בקו לישראל בכ-20% בעונת הקיץ ומשיקה קו חדש ל"ארץ הקיץ הנצחי" - איי סיישל
31.3.2018 18:30

בת-שבע כביר

בריטיש תפעיל 19 טיסות שבועיות בקו שבין תל אביב ללונדון, לעומת 14 טיסות בעונת החורף.  החברה תפעיל 14 טיסות שבועיות במטוס הבואינג 777 רחב הגוף שבו 4 מחלקות שירות. בריטיש איירווייס הרחיבה את רשת יעדי הטיסה בשנתיים האחרונות והוסיפה 38 קווי טיסה ליעדים חדשים ברחבי העולם.

 

אל על עותרת לבג"ץ כנגד האישור לאפשר לחברות תעופה זרות לטוס לישראל במסלול מקוצר
28.3.2018 19:22

בת-שבע כביר

אל על עותרת לבג"ץ כנגד האישור לאפשר לחברות תעופה זרות לטוס לישראל במסלול מקוצר, כל עוד לא יותר הדבר גם לחברות תעופה ישראליות ודורשת הבטחת עידוד תחרות בריאה והוגנת ושוויון הזדמנויות בין חברות התעופה הישראליות לבין חברות התעופה הזרות על בסיס תחרותי.

מטוס הבואינג 787-10 דרימליינר הראשון נמסר לסינגפור איירליינס
28.3.2018 19:00

בת-שבע כביר

חברת התעופה סינגפור איירליינס תהיה הראשונה בעולם להפעיל את הדגם החדש ביותר של מטוס הבואינג 787-10 הדרימליינר והיחידה להפעיל את כל שלושת דגמי הדרימליינר בצי המטוסים שלה.
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, וסינגפור איירליינס, חברת התעופה הלאומית של סינגפור חגגו את מסירתו של מטוס ה-787-10 הראשון של בואינג - החדש והגדול ביותר במשפחת מטוסי הדרימליינר של בואינג. מטוס הדרימליינר 787-10 צפוי להגדיר תקן עולמי חדש לחיסכון וליעילות בדלק.

בואינג ואירומקסיקו חוגגות את מסירת מטוס הבואינג 737 MAX הראשון של חברת התעופה
7.3.2018 18:25

בת-שבע כביר

חברת התעופה הגדולה במקסיקו הזמינה 90 מטוסי בואינג מדגם ה-MAX, שישמשו אותה לפתיחת מגוון רחב של קווים ליעדים חדשים בשוק מטוסי צרי הגוף

ארכיון חדשות
חוויות הקיץ של רשת קראון פלאזה: סדנאות בישול עם שפים ושוברי הנחות כחלק מקפיין האושר

הרשת דורגה במקום הראשון של אתר TRIP ADVISOR    בשביעות רצון הלקוח , מספקת לאורחיה סטנדרטים ברמה בינלאומית, שמה הקיץ דגש על חוויית המזון ומחלקת לאורחיה שוברי הנחות לספא ולמגוון מסעדות
 
מאת: בת-שבע כביר

כמדי שנה, לקראת עונת הקיץ, בתי המלון ובראשם הרשתות הגדולות משתדלים למשוך את הקהל הישראלי והתיירים מחו"ל עם חוויות נופש והטבות ייחודיות. רשת המלונות קראון פלאזה מבית אפריקה ישראל היא הרשת הבולטת השנה בענף המלונאות בארץ בשיווק מלונותיה בדרך הקריאטיבית המיוחדת לה. בראיון מיוחד עם מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה בישראל, מר רון יריב, לפורטל התיירות New Horizons, אמר רון יריב כי "מה שמייחד את רשת המלונות הארצית קראון פלאזה היא הפריסה הארצית מצפון ועד דרום, לרשת 7 מלונות, בקרוב מלון נוסף באשדוד ואנחנו נותנים ללקוח את הכיסוי הארצי שהוא ייחודי לרשת היחידה שהיא רשת בינלאומית במדינת ישראל". יריב, שניהל בעבר את מלון סיטי סנטר בעזריאלי בת"א, מציין שמדובר באחד מסיפורי ההצלחה של הרשת. ההשקעה במלון הייתה עצומה והוא אחד המלונות היפים בארץ.

רון מדגיש כי היתרונות של אורחי הרשת הם הסטנדרטים הגבוהים שהרשת מחויבת בהם ואינה מתפשרת, כשאחד מהם הוא נושא הבטיחות והביטחון life& safety מסביר רון ומציין: " בנושא זה אין פשרות ואנו לא מעגלים פינות".

לדבריו, יתרון נוסף שיש לרשת הבינלאומית הוא כרטיס הלוויאלטי קארד- כרטיס הנאמנות של הרשת הבינלאומית, המוכר בשם "פריורטי" השייך לרשת הבינלאומית  IHG הכוללת 58 מיליון חברים הצוברים נקודות ויכולים לשהות בכל מלון ברשת בארץ או ולצבור נקודות ולנסוע למלונות אחרים בעולם. מדובר בכוח עצום שנותן גם לרשת וללקוח ערך מוסף רציני.

חוויה לקוח נוספת שהרשת  משקיעה בה היא בתחום המזון, שהיא אחת מהחוויות העיקריות בנופש.
קמפיין ייחודי נוסף של רשת מלונות קראון פלאזה הוא קמפיין האושר.  רון אומר כי, "הגענו ברשת למסקנה שבמהלך שהותו במלון, הלקוח רוצה פשוט להיות מאושר, לכן  הפקנו גלויה עם מספר מרכיבים של הנחות בספא או במסעדות שונות שהרשת קשורה אליהם, כך שהלקוח מגיע הוא יכול לבחור אחד מההטבות האלו".

חוויה ייחודית נוספת לרשת בארץ הוא המפגש שהרשת עורכת בין מנהלי המלון לאורחים. מדובר במסיבות הקוקטילים שבמהלכם נפגשים מנכ"לי המלונות והאורחים, מה שבהחלט תורם לאווירה.
במהלך הראיון, מדגיש רון יריב כי הוא מנחיל לעובדיו את תפיסתו שעליהם לארח את הלקוח כמו שהם מארחים בבית שלהם את האורחים, וזאת מהרגע שהאורח נכנס למלון ועד שהוא עוזב את המלון.
 
בנוסף מבהיר רון, כי הוא מייחס חשיבות גם לחוויית האירוח של אנשי העסקים, ובפרט זמינות האינטרנט, כך שבכל מלונות הרשת בחדרים ובשטחים הציבוריים ניתן אינטרנט בחינם. רון מדגיש כי רשת קראון פלאזה היא הרשת הראשונה בישראל שעשתה מהפיכה בתחום שירות אינטרנט חינם לאורחים העסקיים כחוויית השרות, ובכך הכתיבה לשוק סטנדרטים של חדשנות ושירות.

מוצר שיווקי נוסף של רשת מלונות קראון פלזה הוא מועדון לקוחות המאושרים. כל המצטרף למועדון לקוחות המאושרים משלם כמאתיים שקל תשלום חד פעמי, ומחצית מהסכום הרשת תורמת לקהילה לארגון על"ם ילדים בסיכון.

רון יריב מציין כי קיימת התעוררות בענף המלונאות בארץ,  בשמונת החודשים  האחרונים, יזמים רבים מגלים עניין בשוק בעקבות מענקים, בחלקם הטבות מלונאיות, ופרוייקט "הליס בק". מדובר בפרויקט שבו יזם בונה בניין מלון, מוכר יחידות דיור בטאבו ובעלי הדירה יכולים להגיע במהלך השנה ל- 3 חודשים תוך הודעה מראש למתפעל  ובשאר 9 החודשים משווקים החדרים על ידי גוף מלונאי.

"אנחנו מנסים להגדיל את המלון בירושלים ב-120 חדרים בשיטת "הליס בק".  לרשת יש  רכש מרכזי,  שיווק מכירות, מרכז הזמנות, ביטחון, אבטחה. כיום אין לנו עסקים כמעט בחו"ל,  הכוח שלנו הוא במדינת ישראל. את הכי טוב אנחנו עושים בארץ, נמצא יזמים שיבנו מלונות וננהל אותם, אני מאמין בתיירות פה", מציין יריב.

"כיום רשת המלונות קראון פלאזה עושים שינוי במיתוג בכל המדיות , בעיקר בטלויזיה ובמתן חסויות. בעקבות האווירה שנוצרה וזאת בזכות תוכניות תחרויות השף בטלוויזיה, החליטה הרשת כי השנה אנו הולכים להשקיע באוכל בכל מלונות הרשת  בחודשים יולי אוגוסט, האסטרטגיה של המזון חשובה לנו. הרעיון לקחת את השפים של המלונות וליצור חווית בישול במלונות גם למבוגרים ולילדים. הקיץ  אנו מביאים שפים ידועי שם מחו"ל שיערכו סדנאות בישול", חושף יריב בראיון.

כיום מבין האורחים ברשת מלונות פלאזה, 50% הם תיירות נכנסת ואנשי עסקים ו-50%  הם תיירות פנים המבוססת גם על ועדי עובדים. רשת מלונות קראון פלאזה בישראל זכתה באתר המוביל בתיירות טריפ אדויזור במקום הראשון בשביעות רצון הלקוח.

 

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים