24 שעות בריץ קרלטון הרצליה: נופש יוקרתי באווירה בינלאומית מול הים



מאת: בת-שבע כביר



להמשך הכתבה

לכבוד מטוס ה-100 של Wizz Air החברה משיקה מדים חדשים
9.6.2018 10:59

בת-שבע כביר

לכבוד מטוס ה-100  של Wizz Airהחברה משיקה מדים מיוחדים ומקימה עמותה שתתמקד בחינוך ובריאות החברה נערכת לקלוט ב-2019 את המשלוח הראשון של מטוסים מדגם A320neo מתוך ההזמנה של 256 המטוסים

חברות התעופה אייר פראנס KLM, דלתא איירליינס ווירג'ין אטלנטיק חתמו על הסכמים לחיזוק השותפות הטרנס-אטלנטית
23.5.2018 19:11

בת-שבע כביר

עם השלמת ההסכם, אייר פראנסKLM  תרכוש 31% מווירג'ין אטלנטיק, אשר מוחזקת כיום על ידי קבוצת Virgin Group, בעבור 220 מיליון ליש"ט.


ב-15 למאי 2018, קבוצת התעופה אייר פראנס KLM, חתמה על הסכם יחד עם חברות התעופה דלתא איירליינס ווירג'ין אטלנטיק LTD, הסכם אשר נועד לסלול את הדרך עבור הרחבת המיזם הטרנס-אטלנטי המשותף של השלוש.

• ההסכם המשותף בין אייר פראנס KLM, דלתא, ו-וירג'ין אטלנטיק יגדיר את מבנה הניהול ושיתוף הפעולה המסחרי והתפעולי בין החברות.
• לאחר השלמת המהלך, קבוצת אייר פראנס KLM  תרכוש 31% מוירג'ין אטלנטיק.
• Virgin Group תשמור על תפקיד יו"ר חברת וירג'ין אלטנטיק, וכן 20% מאחזקותיה.
• דלתא איירליינס תשמור על 49% מאחזקותיה.

חברות התעופה אייר פראנס ו-Qantas האוסטרלית מחדשות את הסכם השותפות ביניהן קהל הלקוחות ייהנה מאפשרויות טיסה חדשות לאוסטרליה
23.5.2018 19:06

בת-שבע כביר

חברת התעופה אייר פראנס מכריזה על חידוש הסכם השותפות (קוד שייר)  עם חברת התעופה האוסטרלית Qantas.
במסגרת ההסכם, קהל הלקוחות בישראל, אירופה, ואוסטרליה ייהנה מההטבות הבאות:

• אפשרויות טיסה חדשות מפריז לאוסטרליה דרך הונג קונג וסינגפור
• שיתוף פעולה (קוד שייר) על יותר מ-200 טיסות שבועיות, החל מה-20 ביולי 2018 (בכפוף לשינויים עונתיים)
• חוויית טיסה משופרת לנוסעים

בריטיש איירווייס מברכת את המשפחה המלכותית על הולדת התינוק
23.4.2018 19:52

בת-שבע כביר

חברת התעופה הלאומית של בריטניה, בריטיש איירווייס, חוגגת את הולדת התינוק המלכותי. לכבוד הולדתו של התינוק השלישי לבית המלוכה הבריטי, חברת התעופה ביריטיש איירווייס הציבה בטרמינל 5 שבנמל  הבית שלה, הית'רו העתק מיוחד של המסגרת המלכותית, המוצבת באופן מסורתי בחצר הארמון בקינגהאם, בכל פעם שנולד תינוק למשפחה המלכותית.

חברת התעופה אמריקן אירליינס הזמינה 47 מטוסי בואינג 787 דרימליינר
14.4.2018 17:51

בת-שבע כביר

חברת התעופה הגדולה בעולם תכפיל את מספר מטוסי הדרימליינר בצי שלה, עם הזמנה של 47 מטוסים מדגם זה, עם אופציה ל-28 נוספים. ההסכם בשווי 12 מיליארד דולר כולל מטוסי דרימליינר מדגמים 787-8 ו-787-9.
בואינג, יצרנית המטוסים המובילה, יחד עם חברת התעופה הגדולה בעולם אמריקן איירליינס, הודיעו כי האחרונה תכפיל את צי מטוסי הדרימליינר שברשותה עם הזמנה חדשה עבור 47 מטוסי בואינג 787 ואופציה ל-28 נוספים. ההסכם עבור 47 המטוסים מוערך בשווי 12 מיליארד דולר והופך את אמריקן אירליינס למפעילה הגדולה ביותר של מטוסי בואינג דרימליינר בחצי כדור הארץ המערבי.

ארכיון חדשות
חוויות הקיץ של רשת קראון פלאזה: סדנאות בישול עם שפים ושוברי הנחות כחלק מקפיין האושר

הרשת דורגה במקום הראשון של אתר TRIP ADVISOR    בשביעות רצון הלקוח , מספקת לאורחיה סטנדרטים ברמה בינלאומית, שמה הקיץ דגש על חוויית המזון ומחלקת לאורחיה שוברי הנחות לספא ולמגוון מסעדות
 
מאת: בת-שבע כביר

כמדי שנה, לקראת עונת הקיץ, בתי המלון ובראשם הרשתות הגדולות משתדלים למשוך את הקהל הישראלי והתיירים מחו"ל עם חוויות נופש והטבות ייחודיות. רשת המלונות קראון פלאזה מבית אפריקה ישראל היא הרשת הבולטת השנה בענף המלונאות בארץ בשיווק מלונותיה בדרך הקריאטיבית המיוחדת לה. בראיון מיוחד עם מנכ"ל רשת מלונות קראון פלאזה בישראל, מר רון יריב, לפורטל התיירות New Horizons, אמר רון יריב כי "מה שמייחד את רשת המלונות הארצית קראון פלאזה היא הפריסה הארצית מצפון ועד דרום, לרשת 7 מלונות, בקרוב מלון נוסף באשדוד ואנחנו נותנים ללקוח את הכיסוי הארצי שהוא ייחודי לרשת היחידה שהיא רשת בינלאומית במדינת ישראל". יריב, שניהל בעבר את מלון סיטי סנטר בעזריאלי בת"א, מציין שמדובר באחד מסיפורי ההצלחה של הרשת. ההשקעה במלון הייתה עצומה והוא אחד המלונות היפים בארץ.

רון מדגיש כי היתרונות של אורחי הרשת הם הסטנדרטים הגבוהים שהרשת מחויבת בהם ואינה מתפשרת, כשאחד מהם הוא נושא הבטיחות והביטחון life& safety מסביר רון ומציין: " בנושא זה אין פשרות ואנו לא מעגלים פינות".

לדבריו, יתרון נוסף שיש לרשת הבינלאומית הוא כרטיס הלוויאלטי קארד- כרטיס הנאמנות של הרשת הבינלאומית, המוכר בשם "פריורטי" השייך לרשת הבינלאומית  IHG הכוללת 58 מיליון חברים הצוברים נקודות ויכולים לשהות בכל מלון ברשת בארץ או ולצבור נקודות ולנסוע למלונות אחרים בעולם. מדובר בכוח עצום שנותן גם לרשת וללקוח ערך מוסף רציני.

חוויה לקוח נוספת שהרשת  משקיעה בה היא בתחום המזון, שהיא אחת מהחוויות העיקריות בנופש.
קמפיין ייחודי נוסף של רשת מלונות קראון פלאזה הוא קמפיין האושר.  רון אומר כי, "הגענו ברשת למסקנה שבמהלך שהותו במלון, הלקוח רוצה פשוט להיות מאושר, לכן  הפקנו גלויה עם מספר מרכיבים של הנחות בספא או במסעדות שונות שהרשת קשורה אליהם, כך שהלקוח מגיע הוא יכול לבחור אחד מההטבות האלו".

חוויה ייחודית נוספת לרשת בארץ הוא המפגש שהרשת עורכת בין מנהלי המלון לאורחים. מדובר במסיבות הקוקטילים שבמהלכם נפגשים מנכ"לי המלונות והאורחים, מה שבהחלט תורם לאווירה.
במהלך הראיון, מדגיש רון יריב כי הוא מנחיל לעובדיו את תפיסתו שעליהם לארח את הלקוח כמו שהם מארחים בבית שלהם את האורחים, וזאת מהרגע שהאורח נכנס למלון ועד שהוא עוזב את המלון.
 
בנוסף מבהיר רון, כי הוא מייחס חשיבות גם לחוויית האירוח של אנשי העסקים, ובפרט זמינות האינטרנט, כך שבכל מלונות הרשת בחדרים ובשטחים הציבוריים ניתן אינטרנט בחינם. רון מדגיש כי רשת קראון פלאזה היא הרשת הראשונה בישראל שעשתה מהפיכה בתחום שירות אינטרנט חינם לאורחים העסקיים כחוויית השרות, ובכך הכתיבה לשוק סטנדרטים של חדשנות ושירות.

מוצר שיווקי נוסף של רשת מלונות קראון פלזה הוא מועדון לקוחות המאושרים. כל המצטרף למועדון לקוחות המאושרים משלם כמאתיים שקל תשלום חד פעמי, ומחצית מהסכום הרשת תורמת לקהילה לארגון על"ם ילדים בסיכון.

רון יריב מציין כי קיימת התעוררות בענף המלונאות בארץ,  בשמונת החודשים  האחרונים, יזמים רבים מגלים עניין בשוק בעקבות מענקים, בחלקם הטבות מלונאיות, ופרוייקט "הליס בק". מדובר בפרויקט שבו יזם בונה בניין מלון, מוכר יחידות דיור בטאבו ובעלי הדירה יכולים להגיע במהלך השנה ל- 3 חודשים תוך הודעה מראש למתפעל  ובשאר 9 החודשים משווקים החדרים על ידי גוף מלונאי.

"אנחנו מנסים להגדיל את המלון בירושלים ב-120 חדרים בשיטת "הליס בק".  לרשת יש  רכש מרכזי,  שיווק מכירות, מרכז הזמנות, ביטחון, אבטחה. כיום אין לנו עסקים כמעט בחו"ל,  הכוח שלנו הוא במדינת ישראל. את הכי טוב אנחנו עושים בארץ, נמצא יזמים שיבנו מלונות וננהל אותם, אני מאמין בתיירות פה", מציין יריב.

"כיום רשת המלונות קראון פלאזה עושים שינוי במיתוג בכל המדיות , בעיקר בטלויזיה ובמתן חסויות. בעקבות האווירה שנוצרה וזאת בזכות תוכניות תחרויות השף בטלוויזיה, החליטה הרשת כי השנה אנו הולכים להשקיע באוכל בכל מלונות הרשת  בחודשים יולי אוגוסט, האסטרטגיה של המזון חשובה לנו. הרעיון לקחת את השפים של המלונות וליצור חווית בישול במלונות גם למבוגרים ולילדים. הקיץ  אנו מביאים שפים ידועי שם מחו"ל שיערכו סדנאות בישול", חושף יריב בראיון.

כיום מבין האורחים ברשת מלונות פלאזה, 50% הם תיירות נכנסת ואנשי עסקים ו-50%  הם תיירות פנים המבוססת גם על ועדי עובדים. רשת מלונות קראון פלאזה בישראל זכתה באתר המוביל בתיירות טריפ אדויזור במקום הראשון בשביעות רצון הלקוח.

 

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל |  הזמנת טיסה

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים