הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

אייר פראנס מרחיבה את הפעילות לניס: תפעיל טיסות ישירות מתל אביב לאורך כל עונת הקיץ
12.12.2017 19:42

בת-שבע כביר

לאור הצלחת הקו בשנה שעברה, החברה מרחיבה את הפעילות בנתיב זה ותאפשר לנוסעים הישראלים ליהנות מחיבור ישיר לעיר הנופש הצרפתית החל מחודש מרץ 2018 ועד לתום עונת הקיץ באוקטובר 2018.

 

חברת סמייל שירותי תיירות נבחרה להפעיל את פרויקט "סיטיפס" של הרשות לפיתוח ירושלים ביחד עם החברה הצרפתית Otipass
27.11.2017 19:18

בת-שבע כביר

חברת סמייל שירותי תיירות, השייכת ללשכה למארגני תיירות נכנסת לישראל, נבחרה ביחד עם חברת Otipass לנהל ולהפעיל את פרויקט כרטיס ההטבות לתיירים של הרשות לפיתוח ירושלים. כרטיס ההטבות יכלול כניסה חינם למבחר אתרי תיירות ונסיעה חופשית בתחבורה הציבורית ברחבי ירושלים.

 

בואינג צופה ביקוש למטוסים חדשים בסך 730 מיליארד דולר במזרח התיכון
17.11.2017 12:03

בת-שבע כביר

בואינג צופה צורך בכ-3,350 מטוסים חדשים ב-20 שנים הקרובות.  העלייה בביקוש נובעת מהקמת שדות תעופה חדשים באזור, מודלים עסקיים יציבים והשקעה מתמשכת בתשתיות
יצרנית המטוסים המובילה, בואינג, מפרסמת תחזית ל-20 שנים הבאות, לפיה שוק התעופה במזרח התיכון יצטרך 3,350 מטוסים חדשים, בעלות כוללת של כ-730 מיליארד דולר.

טיסת החורף הראשונה נחתה באילת
3.11.2017 11:20

בת-שבע כביר

אתמול נחתה בישראל טיסת החורף הראשונה של חברת Wizz Air  (מורשה, פולין) במעמד שר התיירות יריב לוין, מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי ונציגת חברת Wizz Air סורינה ראטס.

איבריה הופכת את כל טיסותיה מת"א למדריד לטיסות ארוכות טווח (Longhaul )
21.10.2017 16:24

בת-שבע כביר

במטוסי האיירבוס החדשים מושבים ההופכים למיטות שטוחות במחלקת העסקים ומושבים ארגונומטריים נוחים במיוחד במחלקת התיירים. החל בחודש אפריל 2018 תכניס החברה לשימוש בקו מתל אביב את מטוס האיירבוס A330-200 החדיש וכל טיסותיה מישראל יהיו בתצורת טיסות ארוכות טווח (Longhaul). במטוסים החדישים תוצע חוויה קולינרית כמיטב הסגנון הספרדי.

ארכיון חדשות
אל על: מחלקת תיירים פלוס, חוויית טיסה ייחודית

חווית טיסה ייחודית עם מושבים משופרים ומרווח רגליים גדול יותר של תוספת של 4 אינץ' (36 אינץ' לעומת 32 אינץ'), זווית הטיית גב גדולה בעוד 33% מהקיים במחלקת תיירים, הדום לרגליים שהוא פיתוח בלעדי של חברת אל על, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים

מאת: בת-שבע כביר

במסיבת עיתונאים שנערכה בנתב"ג, במטוס 747-400, חשפה לראשונה חברת התעופה אל-אל את המוצר החדש שלה בעולם התעופה, מחלקת תיירים פלוס.
מחלקת התיירים פלוס ממוקמת בקדמת מחלקת התיירים , מחלקת תיירים פלוס יוצרת חוויות טיסה ייחודית שעד היום לא הייתה קיימת באל על. המחלקה החדשה מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר של תוספת של 4 אינץ' (36 אינץ' לעומת 32 אינץ'), זווית הטיית גב גדול בעוד 33%, הדום לרגליים שהוא פיתוח בלעדי של חברת אל על, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל אל על- אליעזר שקדי כי: "בעקבות המצב הכלכלי המורכב עולם, בחרה חברת אל-על לפתח את המוצר על מנת לטפל בלקוחות החברה ,ולאפשר לקבוצה גדולה של יותר אנשים להינות ממנו".     
"אנחנו מהחברות המשמעותיות שעושות את הפרוייקט מהמשפחה הזאת, ויש עוד חברות בעולם המצטרפות לתהליך. כרגע התהליך הוא בתקופת הרצה ובאופן רשמי יחל מ-1.7.2012. קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצויינות שירותית, על מנת להתמודד בזירה התחרותית, ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, המגיעים ויוצאים מישראל".
בנוסף, הדגיש שקדי כי: "בכל מטוסי רחבי הגוף בחברת אל על בעלי תצורות שונות, תהיה מחלקת תיירים פלוס כאשר העקרון ישמר בהם".

בשלב הראשון תשווק אל-על את המחלקה החדשה במטוסי בואינג 747-400 המשרתים בעיקר את הקווים לניו יורק, לונדון ופריס. החברה תשווק סה"כ בין 34-40 מושבים בכל מטוס. בשלב השני תשווק אל על את מחלקת תיירים פלוס ב- 767,777.

המחלקה החדשה מוצעת  למכירה החל מה-23.5.2012 במחיר של 80$ לקטע טיסה ליעד אירופה, ו-150 $ לקטע טיסה ליעדים הרחוקים. המחיר בנקודות לקטע טיסה ארוך 300 נקודות ולקטע קצר 106 נקודות.  לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב ללא עלות כספית בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה ללקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב ללא עלות. רוכשי מחלקת תיירים בסימול מחלקת Y,S,M זכאים להושבה חינם בעת ההזמנה.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על כי: "אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חוויית הלקוח באל על. מחלקת השירות החדשה מהווה בשורה של התחדשות וחדשנות לקהל לקוחותינו, נותנת מענה לקהלי נוסעים נוספים ומרחביה את מגוון האפשרויות לחוויית טיסה מועשרת ויוקרתית גם ללקוחות מחלקת תיירים.

יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות באל על  אמרה כי: "אל על פועלת כל העת במטרה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר מותאם לקשת רחבה של קהלים. מחלקת השירות החדשה מאפשרת גם לנוסעי מחלקת התיירים להינות משדרוג משמעותי בחוויית הטיסה וברמת השירות".

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים