הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

שנגחאי אקספרס: בשיתוף משרד התיירות - היינאן איירליינס משיקה קו טיסות ישיר לשנגחאי
11.6.2017 19:48

בת-שבע כביר

זה הקו השני של החברה בישראל, לאחר שלפני כשנה השיקה את הקו לבייג'ינג -ובחודש ספטמבר מוסיפה טיסה שבועית חמישית בקו זה הודות לביקושים.

 

בואינג תציג מטוסים ושירותים חדשים בסלון האווירי בפריז
9.6.2017 19:19

בת-שבע כביר

בואינג תציג בטיסת ראווה את מטוס הבואינג 737 MAX 9 החדש. עוד בתכנית: תצוגה נייחת של מטוס הבואינג 787-10 דרימליינר החדש ביותר תצוגה של מיטב הפלטפורמות הצבאיות שבשירות משרד ההגנה האמריקאי: V-22, AH-64 Apache, CH-47 Chinook ו- P-8A

 

KLM תשיק טיסה ישירה מאמסטרדם למומביי שבהודו
20.5.2017 17:55

בת שבע כביר

חברת התעופה KLM תשיק טיסה ישירה מאמסטרדם לעיר הגדולה ביותר בהודו – מומביי. הטיסות תצאנה בתדירות של 3 טיסות שבועיות החל מתאריך 29.10.2017 ולאורך כל עונת חורף 2017-2018.  דרך מומביי, נוסעי KLM יהנו מאפשרויות חיבור ל-48 יעדים ברחבי הודו, וזאת הודות להסכמי שיתוף פעולה עם חברת ג'ט איירוויז. . ניתן לרכוש כרטיסים  באתר  klm.co.il.

 

התיירות שוברת שיא היסטורי: 349 אלף תיירים ביקרו בישראל בחודש אפריל
12.5.2017 10:28

בת-שבע כביר

349 אלף תיירים ביקרו בישראל באפריל - שיא כל הזמנים במספר כניסות תיירים בחודש אחד מאז קום המדינה, וגידול של כ-40% בכניסות תיירים לישראל.התיירות לישראל הכניסה מאז תחילת השנה סכום שיא של כ-6 מיליארד ש"ח למשק.

יונייטד איירליינס משיקה מטוס בואינג 777-300 בקו תל אביב-ניו יורק
8.5.2017 19:21

בת-שבע כביר

הדגם החדש ביותר בצי המטוסים של חברת התעופה כולל את יונייטד פולאריס – מושבי מחלקת העסקים החדשה של יונייטד הטיסה הראשונה יצאה לדרך מישראל אמש (מוצאי שבת).

ארכיון חדשות
אל על: מחלקת תיירים פלוס, חוויית טיסה ייחודית

חווית טיסה ייחודית עם מושבים משופרים ומרווח רגליים גדול יותר של תוספת של 4 אינץ' (36 אינץ' לעומת 32 אינץ'), זווית הטיית גב גדולה בעוד 33% מהקיים במחלקת תיירים, הדום לרגליים שהוא פיתוח בלעדי של חברת אל על, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים

מאת: בת-שבע כביר

במסיבת עיתונאים שנערכה בנתב"ג, במטוס 747-400, חשפה לראשונה חברת התעופה אל-אל את המוצר החדש שלה בעולם התעופה, מחלקת תיירים פלוס.
מחלקת התיירים פלוס ממוקמת בקדמת מחלקת התיירים , מחלקת תיירים פלוס יוצרת חוויות טיסה ייחודית שעד היום לא הייתה קיימת באל על. המחלקה החדשה מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר של תוספת של 4 אינץ' (36 אינץ' לעומת 32 אינץ'), זווית הטיית גב גדול בעוד 33%, הדום לרגליים שהוא פיתוח בלעדי של חברת אל על, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל אל על- אליעזר שקדי כי: "בעקבות המצב הכלכלי המורכב עולם, בחרה חברת אל-על לפתח את המוצר על מנת לטפל בלקוחות החברה ,ולאפשר לקבוצה גדולה של יותר אנשים להינות ממנו".     
"אנחנו מהחברות המשמעותיות שעושות את הפרוייקט מהמשפחה הזאת, ויש עוד חברות בעולם המצטרפות לתהליך. כרגע התהליך הוא בתקופת הרצה ובאופן רשמי יחל מ-1.7.2012. קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצויינות שירותית, על מנת להתמודד בזירה התחרותית, ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, המגיעים ויוצאים מישראל".
בנוסף, הדגיש שקדי כי: "בכל מטוסי רחבי הגוף בחברת אל על בעלי תצורות שונות, תהיה מחלקת תיירים פלוס כאשר העקרון ישמר בהם".

בשלב הראשון תשווק אל-על את המחלקה החדשה במטוסי בואינג 747-400 המשרתים בעיקר את הקווים לניו יורק, לונדון ופריס. החברה תשווק סה"כ בין 34-40 מושבים בכל מטוס. בשלב השני תשווק אל על את מחלקת תיירים פלוס ב- 767,777.

המחלקה החדשה מוצעת  למכירה החל מה-23.5.2012 במחיר של 80$ לקטע טיסה ליעד אירופה, ו-150 $ לקטע טיסה ליעדים הרחוקים. המחיר בנקודות לקטע טיסה ארוך 300 נקודות ולקטע קצר 106 נקודות.  לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב ללא עלות כספית בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה ללקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב ללא עלות. רוכשי מחלקת תיירים בסימול מחלקת Y,S,M זכאים להושבה חינם בעת ההזמנה.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על כי: "אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חוויית הלקוח באל על. מחלקת השירות החדשה מהווה בשורה של התחדשות וחדשנות לקהל לקוחותינו, נותנת מענה לקהלי נוסעים נוספים ומרחביה את מגוון האפשרויות לחוויית טיסה מועשרת ויוקרתית גם ללקוחות מחלקת תיירים.

יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות באל על  אמרה כי: "אל על פועלת כל העת במטרה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר מותאם לקשת רחבה של קהלים. מחלקת השירות החדשה מאפשרת גם לנוסעי מחלקת התיירים להינות משדרוג משמעותי בחוויית הטיסה וברמת השירות".

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים