הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
אל על: מחלקת תיירים פלוס, חוויית טיסה ייחודית

חווית טיסה ייחודית עם מושבים משופרים ומרווח רגליים גדול יותר של תוספת של 4 אינץ' (36 אינץ' לעומת 32 אינץ'), זווית הטיית גב גדולה בעוד 33% מהקיים במחלקת תיירים, הדום לרגליים שהוא פיתוח בלעדי של חברת אל על, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים

מאת: בת-שבע כביר

במסיבת עיתונאים שנערכה בנתב"ג, במטוס 747-400, חשפה לראשונה חברת התעופה אל-אל את המוצר החדש שלה בעולם התעופה, מחלקת תיירים פלוס.
מחלקת התיירים פלוס ממוקמת בקדמת מחלקת התיירים , מחלקת תיירים פלוס יוצרת חוויות טיסה ייחודית שעד היום לא הייתה קיימת באל על. המחלקה החדשה מציעה מושבים משופרים עם מרווח רגליים גדול יותר של תוספת של 4 אינץ' (36 אינץ' לעומת 32 אינץ'), זווית הטיית גב גדול בעוד 33%, הדום לרגליים שהוא פיתוח בלעדי של חברת אל על, דלפקי בידוק יעודים ומגוון פינוקים.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר מנכ"ל אל על- אליעזר שקדי כי: "בעקבות המצב הכלכלי המורכב עולם, בחרה חברת אל-על לפתח את המוצר על מנת לטפל בלקוחות החברה ,ולאפשר לקבוצה גדולה של יותר אנשים להינות ממנו".     
"אנחנו מהחברות המשמעותיות שעושות את הפרוייקט מהמשפחה הזאת, ויש עוד חברות בעולם המצטרפות לתהליך. כרגע התהליך הוא בתקופת הרצה ובאופן רשמי יחל מ-1.7.2012. קבענו לעצמנו רף גבוה מאוד של מצויינות שירותית, על מנת להתמודד בזירה התחרותית, ולשמור על מעמדנו כבחירה הראשונה והמועדפת של הנוסעים, המגיעים ויוצאים מישראל".
בנוסף, הדגיש שקדי כי: "בכל מטוסי רחבי הגוף בחברת אל על בעלי תצורות שונות, תהיה מחלקת תיירים פלוס כאשר העקרון ישמר בהם".

בשלב הראשון תשווק אל-על את המחלקה החדשה במטוסי בואינג 747-400 המשרתים בעיקר את הקווים לניו יורק, לונדון ופריס. החברה תשווק סה"כ בין 34-40 מושבים בכל מטוס. בשלב השני תשווק אל על את מחלקת תיירים פלוס ב- 767,777.

המחלקה החדשה מוצעת  למכירה החל מה-23.5.2012 במחיר של 80$ לקטע טיסה ליעד אירופה, ו-150 $ לקטע טיסה ליעדים הרחוקים. המחיר בנקודות לקטע טיסה ארוך 300 נקודות ולקטע קצר 106 נקודות.  לקוחות מועדון הנוסע המתמיד של אל על במעמד טופ פלטינה, פלטינה וזהב ולקוחות שרכשו כרטיסים ברי שדרוג יהיו זכאים למושב ללא עלות כספית בעת ההזמנה. בנוסף, נוסע נלווה ללקוח טופ פלטינום יזכה גם הוא במושב ללא עלות. רוכשי מחלקת תיירים בסימול מחלקת Y,S,M זכאים להושבה חינם בעת ההזמנה.

במהלך מסיבת העיתונאים אמר דוד מימון, סמנכ"ל מסחר וקשרים תעופתיים באל-על כי: "אנו פועלים כל העת לשדרג את המוצר ואת חוויית הלקוח באל על. מחלקת השירות החדשה מהווה בשורה של התחדשות וחדשנות לקהל לקוחותינו, נותנת מענה לקהלי נוסעים נוספים ומרחביה את מגוון האפשרויות לחוויית טיסה מועשרת ויוקרתית גם ללקוחות מחלקת תיירים.

יהודית גריסרו, סמנכ"ל לקוחות באל על  אמרה כי: "אל על פועלת כל העת במטרה להמשיך ולהציע ללקוחותיה את השירות הטוב ביותר מותאם לקשת רחבה של קהלים. מחלקת השירות החדשה מאפשרת גם לנוסעי מחלקת התיירים להינות משדרוג משמעותי בחוויית הטיסה וברמת השירות".

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים