הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
השתלמויות למצויינות השירות ברשת מלונות אטלס


השתלמויות למצויינות השירות ברשת מלונות אטלס השנה הנושא מתרכז במלונות בוטיק

מאת: בת-שבע כביר

רשת מלונות אטלס נודעת בין היתר, בזכות השירות האדיב והיחס האישי והחם לו זוכים אורחי מלונותיה.
רק לאחרונה זכה עובד הרשת, מוחמד ג'ברין, ממלון סיטי, בפרס העובד המצטיין ע"ש נח מוזס, למצטייני התיירות בישראל – 2011.

מסתבר, שלא בכדי. הנהלת הרשת משקיעה משאבים רבים על מנת להכשיר את עובדיה ולאמנם להיות - נותני שירות מצטיינים.

כל עובדי ומנהלי אטלס, ללא יוצא מהכלל, עוברים השתלמויות במשך השנה, בנושא מצוינות בשירות.

השנה, נושא ההשתלמות יתרכז ב- מלונות בוטיק, נושא בו מתמחה "אטלס", המפתחת ומנהלת  מלונות בוטיק ו-קונספט .

במסגרת ההשתלמות,  יועברו הכשרות בנושאים כמו: תפיסת השינוי והתנהלות במלון בוטיק, השירות המוקפד והאישי, דגש על הקונספט ועוד.

הסדנאות מועברות באמצעות מנחה מקצועית ומנוסה, תוך ביצוע אימוני סימולציה עם שחקנים מיקצועיים של "תיאטרון פלייבק".

בנוסף, מקיימת אטלס אימונים לעובדיה בשפה האנגלית לשם העשרת אוצר המילים של העובדים, מתן כלים לביצוע תפקידם ואימונם בטכניקת ניהול השיחה עם האורחים.

דני ליפמן ולסלי אדלר, מנהלי ובעלי רשת אטלס, מסרו כי נושא טיפוח משאבי האנוש של הרשת והשירות האישי והאדיב, היוו מאז ומתמיד נר לרגלי הנהלת הרשת והתוצאות נראות בשטח ומדברות בעד עצמן.

 




לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים