הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
סקר השוואה במדינות אירופה מאשר: אנשי העסקים הישראליים מכורים לעבודה

בנוסף, מסקרים שערכה בריטיש איירווייס עם מכוני מחקר מובילים עולה כי רבים מאיתנו מרגישים שהם מזניחים את המשפחה לטובת העבודה

הפתרון: שני מבצעים של בריטיש איירווייס המאפשרים להמשיך לטוס לפגישות חשובות – אבל גם לקחת את המשפחה לטיול על חשבון המיילים הנצברים

מסקר שערכה בריטיש איירווייס ביחד עם מכון המחקר YouGov בקרב תושבי אירופה, עולה כי 43% מרגישים שהם כבולים לעבודה ואינם משקיעים די זמן במשפחה. להלן ממצאים נבחרים מהסקר:

  • ישראל מובילה את מצעד ה-וורקוהולים, המכורים לעבודה, ביחד עם רוסיה ובלגיה – בעוד שהשוודים מסתבר מוצאים זמן גם לעבודה וגם למשפחה
  • בגרמניה ובשוויץ עובדים הרבה שעות ביום: בגרמניה (40%) ובשוויץ (53%) עובדים מעל לשמונה שעות ביום
  • באיטליה, לעומת זאת, נחים יותר: חמישית מהנשאלים עובדים מתחת לשבע שעות ביום

ובאותה נשימה – הנה ממצאים של סקר נוסף שנערך לאחרונה, על ידי Harvard Business Review, בנושא טיסות עסקיות:

  • 95% מהנשאלים מאמינים כי מערכת יחסים עסקית ארוכת-טווח נבנית מפגישות פנים-מול-פנים.
  • 87% מהנשאלים מאמינים כי אין כמו פגישה אישית בשביל "לסגור את העסקה".
  • 52% מהנשאלים טוענים כי להגבלת הטיסות העסקיות בשל המשבר הכלכלי השפעה שלילית על העסקים.

לא בכדי יצאה בריטיש איירווייס במבצע מיוחד לאנשי העסקים החברים במועדון הנוסע המתמיד היכולים עתה ליהנות מכרטיסי חינם ובכך לבלות גם עם המשפחה.

בונוס המיילים המיוחד מקנה עבור כל טיסת הלוך-ושוב במחלקת עסקים Club World או במחלקה ראשונה First בונוס של עד שש טיסות הלוך-ושוב ללונדון במחלקת תיירים. המבצע הוא מיידי וחל על כל הטיסות עד 31 בדצמבר, 2009. לדוגמה, טיסה הלוך ושוב ללונדון במחלקת עסקים תקנה מיילים שווי ערך לטיסה ללונדון במחלקת עסקים או לשני כרטיסי טיסה בונוס במחלקת תיירים.

יעל קטן, המנהלת המסחרית של בריטיש איירווייס ישראל: "אנו יודעים כי בכדי שהעסק יצליח, לא די בשיחת וידאו טרנסאטלנטית, שהרי אין דבר החזק יותר מלחיצת יד אישית ושיחת פנים מול פנים. המבצע שלנו מאפשר ללקוחותינו להמשיך ולטוס לפגישות עסקיות חשובות, ובתוך כך ליהנות מכרטיסי טיסה חינם המאפשרים זמן איכות עם המשפחה".

ועוד מבצע חדש: כפל נקודות לעובדים
בריטיש איירווייס יצאה היום במבצע נוסף לעידוד חברות מסחריות לטוס, ע"י מתן כפל נקודות לחמש הטיסות הראשונות שיתבצעו ע"י עובדי החברה. במסגרת תכנית OnBusiness, חברות מסחריות צוברות נקודות בגין טיסות של עובדיהן – כאשר מנקודות אלה ניתן לממש כרטיסי טיסה ושדרוגים. כל זאת, כמובן, ללא פגיעה בזכויות הנוסעים המתמידים של בריטיש, בנוסף לצבירה האישית של עובד אשר הינו חבר בתכנית הנוסע המתמיד של החברה.


(*)המיילים בונוס הם בנוסף לצבירה הרגילה. ההשתתפות במבצע מותנית בהרשמה מקוונת מוקדמת. מימוש המיילים לכרטיס טיסה כרוך בתשלום כל המיסים וההיטלים המתאימים. מקסימום צבירת מיילים בונוס לתקופת המבצע הם 130000 מיילים.

פרטי המבצע המלאים באתר בריטיש איירווייס:                                  http://www.britishairways.com/travel/flight-rewards-4/public/en_il

₁ All figures, unless otherwise stated, are from YouGov Plc.  Total sample size was 6000 adults. Fieldwork was undertaken between 9th - 13th October 2009.  The survey was carried out online. The figures have been weighted and are representative of all French, German, Italian, Swiss, Belgium & Spanish adults (aged 18+)
₂ Harvard Business Review - reader poll. To download the full report visit  
http://ba-opportunity-iframe.s3.amazonaws.com/harvard-business-review.pdf.

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים