הולנד למשפחות: חוויה משפחתית בפארקי הנופש של Landal

מאת: בת-שבע כביר

פסטורליות, שמורות טבע, כפרי דייגים אטרקציות משפחתיות ושהייה מפנקת יהפכו את החופשה המשפחתית לחוויה מהנה

להמשך הכתבה

בואינג מזהה פוטנציאל טכנולוגי חדשני מחוץ לעולם התעופה
19.8.2017 09:46

בת-שבע כביר

השקעה של 3.5 מיליון דולר בפיתוח טכנולוגיות וידיאו ומציאות מדומה ב-360 מעלות באמצעות המיזם הטכנולוגי HorizonX.

מטוס התדלוק KC-46של בואינג עבר בהצלחה מבחני מיגון בשדות אלקטרו-מגנטיים
11.8.2017 17:41

בת-שבע כביר

חברת בואינג הודיע לאחרונה כי סיימה בהצלחה בדיקות אלקטרו-מגנטיות למטוס התדלוק מדגם KC-46. הבדיקות נערכו בידי צוות מיוחד בהנהגת בואינג ובשיתוף פעולה עם נציגי ניהול מערכות אוויר מטעם חיל האוויר וחיל הים האמריקאי.

בואינג צופה צורך ב- 1.2 מיליון טייסים וטכנאים עד שנת 2036
1.8.2017 20:42

בת-שבע כביר

הצורך באנשי צוות אוויר יעלה על 800,000 אנשי מקצוע ב-20 שנים הקרובות. יצרנית המטוסים המובילה בואינג פרסמה תחזית ל-20 השנים הקרובות, במסגרת הוועידה האווירית EAA AirVenture Oshkos. לפי התחזית של בואינג הביקוש לטייסים ולטכנאים בתחום התעופה יעלה מלמעלה  מ1.2 מיליון אנשי מקצוע עד שנת 2036.

 

אל על מחדשת את המדים של אנשי צוות האוויר וצוותי דיילי האוויר והקרקע
22.7.2017 08:24

בת שבע כביר

כחלק ממהלך ההתחדשות עליו הכריזה אל על לקראת הגעת מטוסי הדרימליינר החדשים, מחדשת החברה גם את מדיהם הייצוגיים של צוותי האוויר והקרקע. לצורך מטרה זו, נבחר מעצב האופנה  שי שלום להוביל את המהלך ולעצב את המדים החדשים.

 

אייר פראנס מציגה את חברת התעופה החדשה שלה, Joon, אשר תתחיל לפעול בטיסות לטווח הבינוני מפריז בסתיו הקרוב, ואחריו לטיסות לטווח הארוך בקיץ 2018
22.7.2017 08:16

בת-שבע כביר

חברת התעופה Joon מיועדת במיוחד לקהל הלקוחות הצעיר, דור המילניאלס (גילאי 18 עד 35), אשר אורח חייהם סובב סביב העולם הטכנולוגי. מותג זה עונה לפי כל היבט על הדרישות והשאיפות של הקהל הצעיר ונותן מענה אותנטי, מחובר בשונה מהמקובל בעולם התעופה. החברה תציע יותר מאשר "רק" טיסה ושירותים נלווים, היא תציע חוויה טיסה אוניברסלית ייחודית.

ארכיון חדשות
מחלקות היוקרה באל על

מאת: בת-שבע כביר

חברת אל על רואה חשיבות רבה במגזר העסקי. ההחלטה להגדיר את המגזר העסקי כקהל מטרה מרכזי לא הייתה החלטה פשוטה וטריוויאלית. מדובר במגזר המרבה לטוס. סיפוק צרכיו מצריך השקעות עתק הגבוהות לאין ערוך מאלה הנדרשות לתיירות עממית. בכל זאת לקחה על עצמה הנהלת אל על את ההחלטה האסטרטגית והתובענית הזו שמשמעותה היא כי על פי צרכיו של המגזר העסקי ימשיכו תהליכי פיתוח רשת הנתיבים, ישודרג הצי ויותאמו כלל מכלולי השירות, המוצר, מערך המכירות והתמיכה המותגית.

במהלך ארבע השנים האחרונות פעלה אל על בעקביות על פי המדיניות האסטרטגית הנ"ל. רשת הנתיבים הישירים הורחבה בדגש היעדים ארוכי הטווח במזרח הרחוק ובצפון אמריקה. נחתמו הסכמי תעופה בינלאומיים עם חברות תעופה שונות במטרה להרחיב את רשת ה- Connect. זמני ההמראות והנחיתות הותאמו לנוחיותם של אנשי העסקים, בדגש תחילת שבוע העבודה ובסופו. הושקעו למעלה ממיליארד ₪  בהצטיידות במטוסים חדשים, בשדרוג הצי הקיים, ברכש מושבים חדשים ומתקדמים למחלקות היוקרה במטוסים לטווחים הארוכים והבינוניים. מערכות הבידור שודרגו הן בתשתית והן בתוכן. מערך המזון והמשקאות שודרג באמצעות שיתופי פעולה נרחבים עם חברות מזון מובילות, יקבי בוטיק. ,. כל מערך השירותים עוטפי הטיסה שודרג אף הוא. עם שירות טרום טיסה מהבית, הורחב ושודרג מערך השירותים המקוונים באינטרנט, שופצו ושודרגו טרקליני אל על בפריז, ניו יורק נוסף לטרקלין המתקדם והמפואר בנתב"ג ועוד. מערך המכירות והשירות של החברות העסקיות עבר שינוי משמעותי עם הקמת האגף העסקי המעניק שירות אישי תפור לצרכיה של כל חברה וחברה. בנוסף הוקם מוקד ה- VIP במוקד השירות הטלפוני של אל על. בקיץ 2007 הכניסה אל על לשרות שני מטוסים חדשים מדגם בואינג 777-200 שהם המטוסים המתקדמים והנוחים בעולם התעופה בכלל. מטוסים אלה היוו את  הסמן הימני לשדרוג והתחדשות כלל צי המטוסים רחבי הגוף מדגם 777 ו- 747 (ג'מבו) שהסתיים בשנה שעברה.  כיום אל על מציעה לטסים ליעדים ארוכי הטווח צי של 11 מטוסים גדולים בסטנדרט אחיד וגבוה עם חווית טיסה משודרגת. בנוסף הצטיידה אל על בקיץ האחרון בחמישה מטוסי 737 חדשים לשדרוג השירות ביעדים קצרי הטווח. צי מטוסי אל על כיום מונה 38 מטוסים.  הגדלת צי המטוסים מאפשרת לחברה להגדיל את מספר התדירויות השבועיות תוך שימת דגש מיוחד על צרכיו של הנוסע העסקי.

  
מושבי מחלקות היוקרה במטוס הבואינג מדגם  777-200 ו- 747-400:
אל על גאה להציע לנוסעיה הטסים  במחלקות היוקרה במטוסי ה777 וה747-400 חווית טיסה משודרגת עם מושבים מפנקים המתכוונים למצב מיטה לנוחות מקסימלית.


מושבי היוקרה ב 777-200 + 747-400
מחלקת העסקים  - מושבי   SICMA. יוקרתיים ומרווחים המתכוננים למיטה שטוחה.
המושבים מעניקים לנוסעי המחלקה חוויית טיסה יוצאת דופן באיכותה ומאפשרים ליהנות משינה נוחה, ערבה ומרעננת במרחב אישי גדול. לנוחות הנוסעים מחיצה לפרטיות מירבית, תאורה אישית מתכוונת ותאי אכסון.
מספר מושבים במחלקת עסקים 777-200: 35,   סידור מושבים ב  777-200:  2-3-2
מספר מושבים במחלקת עסקים 747-400: 49,  סידור מושבים ב 747-400: קבינה ראשית – 2-3-2, קומה עליונה: 2-2
מרחק בין השורות (מרווח) : "62
רוחב מושב: "20
שקע למחשב נייד: יש
בידור בטיסה: מסך אישי

 

מחלקה ראשונה –
החוויה במחלקה הראשונה של אל על היא חוויה של שירות אישי ומקצועי  בלתי מתפשר באווירה ה שקטה, פרטית ונעימה.  אל על שמחה להעניק לנוסעי המחלקה הראשונה חווית נוחות מושלמת עם מושבי מיטה אקסקלוסיביים מתוצרת SICMA  הצרפתית. המושבים הרחבים והמתקדמים מעניקים חווית טיסה הכוללת מנוחה ושינה ערבה בזמן הטיסה. כל מושב מבודד באמצעות חופת קונכייה המאפשרת פרטיות. כמו כן המושב מצויד במסך אישי גדול במיוחד להנאה מחווית בידור מושלמת. מספר מושבים במחלקה ראשונה: 12
מרווח בין השורות 777-200: "77,  מרווח בין השורות 747-400: "82,
הטיית מושב: מיטה שטוחה
רוחב מושב: "21
סידור מושבים:  2-2-2
שקע למחשב נייד: יש
בידור בטיסה: מסך אישי

 

 שירות בלעדי לאל על   שרות טרום טיסה מהבית
במסגרת השירות, מגיעים דייל/ת וסלקטור/ית לבית הנוסע ומבצעים במקום את תהליך הבידוק הביטחוני המלא. בסיום הביקור נמסר לנוסע כרטיס העלייה למטוס וכל כבודתו  מועברת לנתב"ג , לאחר שקילת המזוודות כמקובל. הנוסע מגיע לנתב"ג היישר לביקורת הדרכונים, כשהוא נושא עימו את כבודת היד בלבד. השירות פופולארי במיוחד בקרב משפחות עם ילדים.מקצר באופן משמעותי את זמן השיהות בשדה התעופה
מחיר השירות :
1. נוסע בודד - 79 $
2.  $99 זוג או משפחה עד 6 נפשות.
להזמנת השירות : 2678*
בהתאם לטווח הגיאוגרפי של השירות.
לחברי מועדון הנוסע המתמיד ישנם מחירים מיוחדים: 
1. $30 בלבד + 100 נקודות מועדון ליחיד.
2. $30 בלבד + 150 נקודות מועדון או $55 בלבד + 100 נקודות מועדון לזוג או משפחה עד 6 נפשות.

אקספרס צ'ק אין – השירות מאפשר ביצוע צ'ק-אין לטיסה בנוחות מרבית באתר אל על מהמחשב הפרטי או מהעבודה בזמן הנוח לנוסע. גולשים לאתר אל על www.elal.co.il , בוחרים את המושב המועדף בטיסה ומדפיסים את כרטיס העלייה למטוס. הצ'ק אין באינטרנט מתאפשר בין 27 שעות לפני הטיסה לטיסות יוצאות מישראל (24 שעות לטיסות לישראל) ועד 3 שעות לפני הטיסה.
לנוחות הנוסעים המבצעים צ'ק אין באינטרנט, מקצה אל על דלפקי צ'ק אין מיוחדים בשדה התעופה – דלפקי אקספרס צ'ק אין. כך נהנים הנוסעים משירות אישי והליך מסירת כבודה מהיר בדלפקי אקספרס ייחודיים. השירות מקצר את משך זמן ההמתנה בדלפק שבשדה התעופה וחוסך זמן יקר. והכול בחינם!

טרקלין  "המלך דוד" של אל על בנתב"ג

טרקלין "המלך דוד" של אל על מהווה עוגן  בשלוחה D – ממנו יוצאות טיסותיה של חברת אל על. הטרקלין נפתח בחודש נובמבר 2004, עם השקתו של טרמינל 3, בהשקעה של 2 מליון $.

הטרקלין משמש כסלון אירוח  לנוסעי מחלקות היוקרה , חברי מועדון פלטינה , זהב והמלך דוד.  שטחו  כולל  1,400  מ"ר  מתוכם שטח של 250 מ"ר  מתחם נפרד לנוסעי המחלקה הראשונה. הטרקלין  עוצב  על ידי משרד אדריכלים עמידן קוטלוביץ  המתמחים בעיצוב פנים בהנחייתה של אדריכלית חברת אל על, מיכל לרמן.

 הטרקלין כולל  3 מתחמים עיקריים:  אזור המתנה עבור הטסים  במחלקה הראשונה ושני  אזורי המתנה עבור  הטסים במחלקת עסקים- האזור העיקרי במפלס הכניסה ומפלס גלרייה, בקומה השנייה.

הקונספט העיצובי שליווה את  עמידן  קוטלוביץ בתכנון המתחם, היה לייצר  עיצוב אקסלוסיבי, בסטנדרט בינלאומי המשמר  את האותנטיות הישראלית  שמשדרת אל על כחברת התעופה הלאומית.  המתחם הופרד  לשני אזורים עיקריים, אזור ישיבה במפלס הכניסה ואזור ישיבה נוסף במפלס הגלריה.

התפיסה העיצובית בטרקלין נועדה לייצר מחד אוירה נעימה, רוגעת, שקטה ואינטימית  נבדלת מהמולת שדה התעופה, המחזקת את התחושה של הנוסע כשייך לקבוצה  נבדלת של מחלקות  היוקרה של אל על-  ומאידך לשקף באמצעות העיצוב, המרחב והחלל, הרמונית הצבעים, הרהיטים, הקומפוזיציה והשירותים הניתנים בטרקלין, את אווירת אל על-  תחושת "הכי בבית בעולם"-  סטנדרט בינלאומי  שעומד בקנה אחד עם הטרקלינים המובילים בעולם ויחד עם זאת מצליח לשמור על תחושה ביתית, לא מנוכרת, איכותית ואישית.

הבחירה בריהוט המוקפד, בחומרים ובצבעים  המלווים את המתחם משמרת סטנדרט גבוה במיוחד ויחד  עם הקפדה על הפרטים הקטנים  יוצרים את ההבדל מעוד סלון המתנה לטיסה  לחוויה משמעותית ומיוחדת  עבור הנוסעים .


חידושים בטרקלין  העסקים "המלך דוד" בנמל התעופה בן גוריון –חדר ספא בשיתוף "יערות הכרמל" וארוחות מבית "ארקפה"

בשנים האחרונות שודרג מערך השירותים הניתנים לנוסע העסקי בטרקלין "המלך דוד" בנתב"ג באמצעות שיתופי פעולה עם רשת "ארקפה" המציע תפריט עשיר ומגון לאורחי הטרקלין ועם מלון הספא "יערות הכרמל" המציע חדר טיפולים מידי טובי אנשי המקצוע בתחום. 

דויד  מימון, סמנכ"ל השירות באל על: "מדובר בשדרוג משמעותי בשירות לנוסע העסקי שכן לראשונה נכנסות שתי חברות חיצוניות המתמחות בפן ייחודי של שירות לקהל איכותי ביותר. מנתונים הקיימים באל על עולה כי קיים ממשק בין לקוחות הפרימיום של אל על לבין  הקהל המקיים את פגישותיו ב"ארקפה" ונופש ב"יערות הכרמל".

במסגרת האסטרטגיה של חברת אל על, מקפידה  החברה לאפשר לנוסעים העסקיים ליהנות מחוויית טיסה מושלמת גם טרם עלייתם למטוס. לכן החלה אל על  משתפת פעולה עם שני גורמים הנמנים עם נושאי דגל "החיים הטובים" בישראל: אחוזת הספא "יערות הכרמל מבית "ישרוטל", ורשת בתי הקפה היוקרתית "ארקפה".


מתחם "יערות הכרמל" בטרקלין
אורחי הטרקלין נהנים מעיסוי בחדר טיפולים שעוצב במיוחד למטרה זו ובו וזוכים לטיפול מאנשי המקצוע הטובים ביותר ב"יערות הכרמל". חדר הטיפולים נמצא במתחם המקלחות בקומת הגלריה ובו חלוקי מגבת, שמנים וסבונים, כולם של "יערות הכרמל".
הטיפול נמשך כ -25 דקות והוא ניתן כשרות ללא תוספת עלות. אפשרויות הטיפול מגוונות וניתנות לבחירת הנוסע- כיסא טיפולים או מיטת טיפולים משולבים בשמנים ייחודיים.

ניתן להזמין טיפול ליום הטיסה בטלפון 054-2466658 מומלץ לתאם את מועד הטיפול מראש, בהתאם למועד הטיסה.

"ארקפה" בטרקלין

כחלק  מהענקת שירות איכותי וכולל לנוסעים העסקיים, משקיעה אל על משאבים רבים גם בשדרוג איכות המזון המוגש  בטרקלין העסקים. במסגרת זו, החל שיתוף פעולה  בין חברת אל על לרשת בתי הקפה היוקרתית "ארקפה " בפברואר 07. במסגרת שיתוף הפעולה, נהנים אורחי הטרקלין ממגוון מוצרי ארקפה ביניהם עוגיות  במגוון טעמים; עוגות, ממרחים;  יוגורטים בטעמים; גרנולה;גבינות; היצע הלחמים הצרפתיים של הרשת וכמובן כל משקאות הקפה הידועים של "ארקפה" אספרסו,קפוצ'ינו, לאטה  ועוד... חשוב לציין כי גם מזון הגלאט שופר לאין ערוך. דבר החשוב מאוד לאוכלוסיה החרדית שמהוה כ- 30% מהאוכלוסיה המתארחת בטרקלין. 

באמצעות שיתופי הפעולה החדשים מאפשרת אל על ללקוחת הפרימיום להמשיך ולנהל את שגרת העסקים היומית שלהם בסביבה מוכרת עם מוצרים המוכרים להם היטב עד לעלייתם למטוס ועוד לפני כן להספיק ליהנות ממסאז'  מידי טובי אנשי המקצוע בתחום.
 
ארוחות בטיסות אל על


אל על מייחסת חשיבות רבה לקונספט הקולינארי בטיסותיה, וממשיכה כאסטרטגיה להשקיע בנישת הפרימיום, הנמצאת בעליה מתמדת.
ארוחות הבוקר של אל על במחלקת העסקים ללונדון  ומחלקת הפלטינום לניו יורק
 ארוחות הבוקר של אל על לנוסעי מחלקת העסקים נמצאות כוללות ארוחת בוקר המאפשרת מבחר בין ארוחת בוקר ישראלית לארוחת בריאות המבוססת על סלט ירקות טרי בחלק מהיעדים או ארוחת מוזלי ביעדים אחרים.
במחלקת העסקים של אל על  מוגשות כיום ארוחות בוקר אשר ניבנו במיוחד עבור הנוסע העסקי והן נותנות מענה לצרכים הייחודיים של הנוסעים, הטסים בתדירות גבוהה. הארוחה כוללת אומלט  או סלט ירקות טרי , מתובל בשמן זית לצד מבחר עשיר של תוספות המוגשות בצלחות קטנות ממגוון גבינות, פירות וירקות טריים. בכדי לשמור על טריות הסלט, מופרדים הירקות החתוכים והסלט מתובל ומעורבב על ידי צוות הדיילים סמוך למועד הגשתו.
הארוחה הבשרית כוללת מבחר טאפסים, ומבחר מנות עיקריות המשתנים מעת לעת.


קונספט ארוחות

במחלקת הפלטינום לניו יורק ייהנו הנוסעים משירות הגשה מפוצל. התפריט מציע מנה ראשונה וסלט טרי, לאחר מכן תוגש מנה עיקרית חמה, בהתאם להעדפת הלקוח. אנו מציעים מבחר בין שלוש מנות עיקריות כגון מנת פרגית, דג ובקר השירות הינו אישי ומגש הארוחה יפונה מכל נוסע בעיתוי הנוח לו ולאחר מכן יוצעו לנוסעים קינוחים הכוללים פירות טריים, מבחר עוגות ופרלינים בליווי יין קינוח ומשקאות חמים.
לנוסעים המעדיפים לנצל את מירב שעות הטיסה למנוחה או עבודה מוצע שירות "ארוחת אקספרס" בו כל מרכיבי הארוחה שנבחרו על ידי הנוסע מוגשים לו על מגש בעת ובעונה אחת.
נוסעים המזמינים ארוחה כשרה למהדרין ייהנו מארוחה בהכשר מהודר של בד"ץ העדה החרדית, בטיסות היוצאות מת"א  והחוזרות מלונדון (למעט בטיסת  מוצאי שבת שההכשר מלונדון הוא של "כדסיה"). בטיסות מניו יורק הכשר ארוחות כשרות למהדרין הינו "ריגל". הארוחות הכשרות למהדרין  דומות מאוד במרכיביה לארוחה המוגשת ליתר הנוסעים, תוך התחשבות באילוצי כשרות  וכוללת פירות טריים, מגוון גבינות, , יוגורט, גרנולה ומנה עיקרית חמה כגון חביתה או קיש.
בטיסה לניו יורק, גם הנוסעים המזמינים ארוחה כשרה למהדרין, ייהנו משירות הגשה מפוצל. תחילה יוגש להם מגש ארוחה הכוללת מגוון מנות פתיחה, סלט ומנה עיקרית חמה ולאחר מכן בעיתוי המתאים לכל נוסע  יוגש מגש קינוחים  הכולל פירות, עוגה אשר יוגש בליווי משקה בהתאם לבחירת הלקוח.
כמו כל נוסעי אל על גם הנוסעים המזמינים ארוחה כשרה למהדרין נהנים מתפריט המשתנה מעת לעת.

מחלקה ראשונה

 אל על מקפידה להעניק לנוסעי המחלקה הראשונה חוויה קולינארית אקסקלוסיבית , איכותית עשירה ומפנקת. נוסעי המחלקה הראשונה נהנים משירות אישי של  שתי ארוחות חמות (בשרית וחלבית)  שהוכנו בקפידה ע"י השף של אל על.

נוסעי המחלקה הראשונה מוזמנים  ליהנות מארוחה בהתאמה אישית ו, החל מארוחה קלה  ועד לארוחה מלאה הכוללת מבחר עשיר של טאפאסים. כגון טאטקי בקר בטריאקי וירקות, סלט סלמון על עלי תרד טרי וגרנולה פריכה, או חציל קלוי עם טחינה וסלסלת עגבניות, סלט ירקות טרי, מרק חם, שלוש מנות עיקריות לבחירה  ומבחר קינוחים עשירים כגון-   סורבה המוגש עם פירות טריים, "קרמבו" שוקולד מוקה ועוד.

ארוחת הבוקר העשירה  כוללת
חביתת עשבי תיבול, מבחר עשיר של טאפאס כגון גבינת ברי עם עגבנית שרי ורצועות פלפל, סלמון מעושן עם קרם אבוקדו, גבינה בולגרית עם עגבניות מיובשות, גבינת שמנת עם גרעיני חמניות ועוד,
פירות העונה חתוכים בתוספת מבחר יוגורטים, גרנולה ודבש, ריבה, מאפי בוקר ומבחר לחמים עשיר כגון לחם מלא, לחם אגוזים וצימוקים, כל זאת בלווי מיצים טריים ומבחר משקאות חמים כגון אספרסו, קפוצ'ינו, חליטות צמחים ועוד.

משקאות
אל על גאה להגיש בטיסותיה יינות ישראלים נבחרים, המייצגים איזורי גידול כרמים על מפת "ארץ היין". לדוגמא: בזלת הגולן, קסטל, , יקבי רמת הגולן, דלתון, תשבי, תבור יקבי רקאנטי, ועוד.
אל על ממשיכה לפתח את בר המשקאות האלכוהוליים במחלקות היוקרה ומציעה מבחר משקאות אלכוהוליים שאינם מביישים כל בר יוקרתי.
ולסיום מתוק ומרענן, משקאות חמים, הכוללים קפוצ'ינו ואספרסו ומבחר חליטות תה

 אל על ממשיכה להעשיר ולשדרג את חווית הבידור

 חווית הבידור באל על נבחרה שוב כמובילה מבין חברות התעופה
בסקר בינלאומי בנושא הבידור בטיסה לשנת 2009 שנערך בין כל חברות התעופה דורגה חווית הבידור במטוסי אל על בחמישיה המובילה של חברות התעופה הממוקמות במזרח התיכון ואפריקה. זוהי השנה השלישית ברציפות בה ממוקמת חווית הבידור במטוסי אל על בחמישיה המובילה של חברות התעופה באזורינו.
הסקר נערך ע"י אתר האינטרנט SKYTRAX – האתר המוביל בדירוג איכות חברות התעופה.

אל על מציעה לנוסעיה במטוסי ה 777 וה - 747 חווית בידור מתקדמת מהנה ומגוונת, במסכים האישיים.

חוויית בידור שמתאימה לכל המשפחה –עם הסרטים חדשים, הסדרות הכי חמות זוכות פרסי האמי , מבזקי חדשות במגוון שפות , תוכניות בידור ישראליות אהובות והיצע רחב  של  ערוצי שמע.
בשני מטוסי 777 ובמטוס ג'מבו אחד נהנים נוסעי אל על ממערכת בידור אישית מתקדמת המופעלת במגע יד ומציעה מבחר עשיר של סרטים , תכניות, ערוצי שמע ומשחקים הכל בשיטת ON DEMAND על פי בחירת הנוסע.
 בימים אלה החל תהליך שדרוג של מערכות הבידור במח' היוקרה בכל מטוסי ה-777 למערכות VOD.

קשת , חדשות 2 וספורט


כשאומרים שטיסות אל על הן "הכי בבית בעולם" מתכוונים לחוויה ישראלית מיוחדת במינה. חוויה שעוטפת אותנו בתחושה של ביתיות מוכרת וחמימה.  חווית הבידור בטיסות אל על מתאפיינת בתכנים ישראלים אהובים: תוכניות בידור מבית קשת כגון ארץ נהדרת ורמזור, מבזקי חדשות יומיים ועדכניים של ערוץ 2 , מהדורת חדשות ספורט  5  ותוכניות מקור בלעדיות.
VIDIBOX
אל על מציעה לנוסעיה שירות בלעדי להעשרת חווית הבידור בטיסה – נגן בידור אישי נייד.
 
הנגן מופעל בטכנולוגיית VOD , המאפשרת לנוסעים לחבור את העיתוי הנוח לצפייה בתכנים האהובים. הנגן מחולק לנוסעי מחלקת העסקים במטוס ה-767 במסגרת פרופיל השירות ללא עלות נוספת. ניתן להזמין את השירות מראש לכל יעדי אל על  באמצעות אתר אל על  בעלות סמלית. 
 גל"צ וגלגל"צ גם באוויר
אל על גאה להעניק לנוסעיה  חוויה של מוסיקה מבית היוצר של גלי צהל.
עם התוכניות המוכרות והאהובות, תרגישו הכי בבית העולם

אל על בשיתוף גלי צה"ל גאה להציג את הערוצים הבאים: 

•         ערוץ להיטי גלגל"צ – מיטב להיטי תכנת המוזיקה המובילה בישראל. עורכת דלית רצ'סטר

•         ארבע אחרי הצהרים – מיטב השירים מתכנית הרדיו הפופולרית בעריכת יורם רותם.

•         "לא רוצים לישון Oldies" - מיטב השירים של כל הזמנים בעריכת דני קרפל

•         ערוץ מוזיקה ישראלית ים-תיכונית -  מיטב הלהיטים, מתוך התכנית "הולך בחצות", עורך: עומר בן-רובי.

•         ערוץ מוזיקה קלאסית קלה - מתוך התכנית "קלאסי בכיף", עורכת: עמליה רוז
-         ערוץ יחודי של שמעון פרנס עם מהדורה מיוחדת של "פותחים ערב" לנוסעי אל על.

 

כמו כן הנוסעים נהנים במערכות ה VOD ערוצים נוספים בעריכת גל"צ כמו: "קול הג'אז הזה" בעריכת דני קרפל , "הכל זורם" - מוסיקת עולם בעריכת דובי לנץ וכן יוקדש ערוץ למבחר תכניות של האוניברסיטה המשודרת.

עוד במערכת ה VOD עשרות דיסקים ממיטב האמנים הפופולריים ועד שעורי תורה בשפות שונות אותם יכול הנוסע לבחור ולהאזין לדיסק במלואו.

אתר אינטרנט "בידור בטיסה"

באתר האינטרנט " בידור בטיסה"  מוזמנים נוסעי אל על להתעדכן בתכנים שיוקרנו בטיסותיהם , לצפות בטריילרים של הסרטים, להתעדכן בערוצי המוסיקה המושמעים בטיסות ואף לצפות בקליפים מתוך ערוצים אלו.

האתר מפרט את התכנים המלאים במערכות ה VOD כולל הסרטים, התכניות והמשחקים.

המידע מופיע בצורה ידידותית למשתמש כך שכל נוסע יוכל להבין בדיוק אילו תכנים יוקרנו בטיסתו.

כמו כן מאפשר האתר למבקריו להציע סרטים או תכניות שהיו רוצים לראות בטיסה ולהביע את דעתם על הבידור בטיסה בכלל.

 שירות הושבה במושב מועדף


אל על השיקה שירות, המאפשר לנוסעי מחלקת תיירים לקבל אופציה להושבה במושב מועדף, בתשלום.
מושב מועדף הינו מושב בעל מרווח רגליים משופר בזכות היותו צמוד לפתחי היציאה או למחיצה.
מושבים אלו מיועדים ללקוחות הטופ פלטינה ונילוויהם, ללקוחות הפלטינה והזהב ללא תשלום .כמו כן, מושבים מועדפים הינם  מושבי מחיצה המיועדים להורים הטסים עם תינוקות עד גיל 9 חודשים ללא תשלום.
מושבים מועדפים הנותרים פנויים עד תהליך הצ'ק-אין מוצעים לרכישה מעתה בכסף או בנקודות, לכלל הנוסעים אשר נרשמו באתר אל על, לקבלת השירות.
כמה עולה שירות מושב מועדף במחלקת תיירים?

 עלות השירות לחברי מועדון הנוסע המתמיד
ליעדים ארוכי טווח כגון: ארה"ב, מזרח רחוק ודרום אפריקה  $59  135 נקודות
ליתר היעדים  $39  85 נקודות
*המחיר הינו לקטע טיסה.

מושב מועדף במחלקות היוקרה
מהו שירות הושבה במחלקות היוקרה?

שירות הושבה במחלקת יוקרה הינו שירות המאפשר, בטיסות נבחרות, הושבה במושבים אלו, במקרים מיוחדים בהם המחלקה אינה מוצעת למכירה, במתכונתה הרגילה. השירות מוצע בתשלום בסמוך לטיסה, במעמד הצ'ק אין בשדה התעופה, זאת על פי זמינות לוח הטיסות.

מהי עלות שירות הושבה במושבי מחלקות היוקרה?

עלות השירות במחלקת עסקים לחברי מועדון
ליעדים ארוכי טווח כגון: ארה"ב, מזרח רחוק ודרום אפריקה $250 500 נקודות
סאו פאולו ולוס אנג'לס  400 $  500  נקודות
ליתר היעדים $100 250 נקודות
 עלות השירות במחלקה ראשונה לחברי מועדון
ליעדים ארוכי טווח כגון: ארה"ב, מזרח רחוק ודרום אפריקה $500 550 נקודות
סאו פאולו ולוס אנג'לס 400 $ 500  נקודות
  $200 250 נקודות
• לקוחות הטופ פלטינה והפלטינה נהנים מהשירות ללא תשלום.
לפרטים מלאים והרשמה elal.co.il www.

 שדרוג במטוס למחלקות היוקרה, בזמן הטיסה  אל על מאפשרת לך ליהנות מחווית השירות במחלקות היוקרה ולרכוש שדרוג במחיר מיוחד גם במהלך הטיסה.

בטיסות בהן נותרו מקומות פנויים במחלקות היוקרה, ניתן לרכוש שדרוג למחלקת העסקים ולמחלקה הראשונה וליהנות מחווית הנוחות המושלמת ומכל הפינוקים שמחלקות היוקרה מציעות המוענקת ע"י צוות הדיילים.

להלן מחירון השדרוגים:


שדרוג במטוס מחיר
ממחלקת תיירים למחלקת העסקים יעדים קצרים  $300
יעדים ארוכים $700
ממחלקת תיירים למחלקה הראשונה  יעדים קצרים  $1000
יעדים ארוכים $2100
ממחלקת העסקים למחלקה הראשונה יעדים קצרים  $700
יעדים ארוכים $1400
*יעדים קצרים– טיסות שאורכן פחות מ – 5.5 שעות,
טיסות ארוכות – טיסות שאורכן מעל 5.5 שעות

 



לקבלת פרטים נוספים מנציג החברה
* דוא"ל * שם פרטי * שם משפחה
* כתובת * טלפון * נייד
תוכן

 הפורטל לתיירות יוקרתית בישראל, ליצירת קשר 052-8354819 | מכתבים ל- רח' קדמה 4רמת-גן 52366 | דוא"ל: info@new-horizons.co.il

אתר איטליה הישראלי  | הזמנת מלון | השכרת רכב בחו"ל | טיסה ליוון ן  טיסה לניו יורק ן

Simply-Smart | בניית אתרים | קידום אתרים